Der er ingen tvivl om, at personlige profiler er blevet en stærk kommunikationskanal, som virksomheder og organisationer er nødt til at forholde sig til.
Medarbejdernes opslag på sociale medier har vist sig at være en effektiv kanal til at kunne styrke både branding, rekruttering, salg og være et fantastisk greb til at nuancere omtale af virksomheden. En employee advocacy-indsats skaber også værdi internt i form af højere vidensniveau, øget stolthed og fastholdelse.
Men hvordan skaber man retning og gode rammer, der gør både ledelsen og medarbejderne glade? Og hvordan ser en employee advocacy-indsats ud, som passer til netop jeres virksomhedskultur, produkter og forretningsmål? Det får du konkrete råd til i dette oplæg.
Du får de 5 vigtigste, strategiske overvejelser du skal gøre dig, inden du går i gang med at planlægge din EA-indsats.
Oplægget er til dig, der har brug for gode råd til at skabe et godt fundamentet, så medarbejderne trygt kan styrke deres position på sociale medier – og så dit arbejde med employee advocacy skaber effekt på organisationens brand og bundlinje.