Program

8 TIMER // 26 TALERE // 600 DELTAGERE
 
Expand All +
  • KONFERENCE 12. JUNI


  • LIVESTREAM 12. JUNI


  • MASTERCLASS 11. JUNI


  • OPTAGELSER


  • Kom i god tid, så du i ro og mag kan tjekke ind og blive klar til konferencen. Vi står klar til at tage imod dig.
    Where
    Foyeren

  • Kommer du alene til konference? Eller vil du bare gerne møde nye mennesker? Så start konferencedagen med en halv times networking! Resten af dagen har du nye bekendtskaber, du kan snakke med i pauserne og gå til oplæg sammen med. Der vil være en professionel facilitator, som styrer alle sikkert igennem de 30 minutter.
    Where
    Lokale 2

  • Mette Will byder velkommen til tredje udgave af Danmarks eneste konference KUN om LinkedIn.
    Where
    Store Sal

  • In our keynote speech, LinkedIn Top Voice Richard Moore will take us through his three-stage process to convert from content on the platform.

    First, he'll guide you through the nuances your content needs to attract your audience and have them see you in the right way.

    Then, you'll learn how to have them decide to step forward as well as understanding two crucial ways they will do this.

    He'll end with the process of conversion itself. So, which cues to observe in how they engage with you as well as what to say to move your audience to a call, discussion, or meeting with you.

    Ultimately, being able to move someone to this state means you can craft meaningful opportunities from your efforts on LinkedIn.

    You will learn about:

    • Attraction: The content fundamentals that set you up to engage with the right people.

    • Traffic: How to have them step forward.

    • Conversion: The cues to observe and what to say to move your audience to a call, discussion or meeting.

    CONTENT
    STRATEGI
    Where
    Store sal

  • Er du i gang med at køre annoncer på LinkedIn?

    Føler du, at de er dyre og svære at retfærdiggøre?

    Det er ærgerligt. For de er sandsynligvis mere værdifulde, end du tror!

    De fleste marketers, der annoncerer på LinkedIn, "føler", at annoncerne bidrager positivt. At der er en forbindelse mellem det at køre annoncer mod de rigtige virksomheder på LinkedIn og virksomheder, der dukker op på deres hjemmesider. De har bare ikke data til at bevise sammenhængen.

    Men de data findes. Dreamdata kan dokumentere værdien og effekten af dine annoncer.

    Som LinkedIn Marketing-partner har Dreamdata unik adgang til data om annoncer og B2B-kunderejser på LinkedIn.

    Vidste du fx:

    • at den gennemsnitlige B2B-kunderejse tager 192 dage?

    • at der ofte er 7,7 gange mere værdi i dine reklamer, end du kan attribuere?

    • at der i gennemsnit indgår 31 sessions i at lukke en B2B-handel?

    Disse (og mange andre) benchmarks får du indblik i til dette oplæg.

    Du kommer til at høre om:

    • Unikke fakta, data og benchmarks, der har betydning for din LinkedIn-annoncering.

    • Hvordan du analyserer på værdien og effekten af din annoncering på platformen.

    Hvis du arbejder med markedsføring i en B2B-virksomhed og vil accelerere forbi dine konkurrenter ved hjælp af LinkedIn-annoncer, så må du ikke gå glip af dette oplæg!
    ANNONCERING
    Where
    Lokale 200

  • Alle danskere kender TV2 Danmark.

    Men langt fra alle ved, at et af de største mediehuse i Danmark også er en stor arbejdsplads for fx it-udviklere, softwareingeniører og mange andre fagligheder.

    Derfor arbejder TV 2 fokuseret med at tiltrække de helt rigtige profiler for at accelerere den teknologiske udvikling.

    Samtidigt har TV 2 en ambition om at være en mangfoldig og inkluderende arbejdsplads, hvor de ansatte oplever ligestilling og gode udviklingsmuligheder.

    Til dette oplæg inviterer Senior Rekrutteringspartner i TV 2, Anna Lørup, til en tur i TV2s rekrutteringsmaskinrum.

    Kom og hør om:

    • Erfaringerne med at bruge LinkedIn til at tiltrække specialister via relevant content.

    • Værktøjet, der sikrer divergeret og inkluderende kommunikation på LinkedIn.

    • HR-relaterede processer og målinger, fx i forhold til kandidaternes oplevelse af rekrutteringsprocessen.

    Glæd dig at se nærmere på nogle cases, hvor den røde tråd er brugen af LinkedIn.
    CONTENT
    Employer Branding
    Rekruttering
    Where
    Lokale 109

  • Influencer marketing er stort på andre sociale medie-platforme – med god grund – og nu er turen kommet til LinkedIn, for flere virksomheder efterspørger influencere på platformen. Der er godt gang i dialogen, den organiske reach er høj, og det samme er din troværdighed. Men hvordan kommer du i gang med at tjene penge på dit brand?

    Josephine Staunsbjerg beskæftiger sig til dagligt med influencer marketing – også på LinkedIn. I oplægget vil hun klæde dig på til at professionalisere dit brand og gøre dig attraktiv for samarbejder med virksomheder.

    Hvad får du ud af oplægget?

    • Viden om hvordan du gør din profil attraktiv for samarbejder.

    • Eksempler på indholdstyper du kan sælge.

    • Priseksempler fra en anden Linkedinfluencer.

    • Viden om hvilke datapunkter du skal fremhæve.

    • Konkrete tips til hvordan du laver et professionelt mediekit/pitch.

    Oplægget er for dig, der gerne vil etablere dig som Linkedinfluencer – og tjene penge på det. Måske du allerede har et stærkt brand – måske der stadig er lidt vej endnu.
    EMPLOYEE ADVOCACY
    Employer Branding
    PERSONLIG BRANDING
    Where
    Lokale 207

  • Folk elsker karruseller!

    De fungerer som en sand klikmagnet.

    Folk kan bare ikke holde fingrene fra dem. De piller ved dem, swiper og guffer letfordøjelig viden, som var de børn i en slikbutik.

    Det er smovs for algoritmen og din rækkevidde, og det er clickbait på den gode måde.

    Altså, hvis du designer dem rigtigt.

    Du kan nemlig også risikere at bruge timer på en karrusel, som flopper totalt.

    Du kommer til at høre om:

    • Hvornår du skal lave en karrusel (og hvornår du skal lade være).

    • Mettes præcise trin-for-trin opskrift på en karrusel, der har potentiale til at blive en viral succes.

    • Hvordan du pleaser algoritmen, så du får mest mulig ’bang for the buck’.

    Undervejs viser Mette masser af eksempler på karruseller – både dem, der fungerer godt, og dem, der er en sand katastrofe.

    Bemærk at oplægget handler om den gratis organiske karrusel (ret beset et dokument indlæg) og intet har med annoncer at gøre.
    ALGORITME
    CONTENT
    COPYWRITING
    Where
    Store sal

  • Generativ AI har slået alle rekorder. Aldrig før har en teknologi haft så omfattende en indflydelse, så hurtigt, på så mange mennesker.

    Teknologien har ikke mindst stor indvirkning på kommunikation og markedsføring, hvor potentialet er enormt.

    • Hvordan kan AI forme din måde at kommunikere på?

    • På hvilke måder kan AI bidrage til at styrke dit brand?

    • Hvilke AI-værktøjer bør du være bekendt med?

    Det er nogle af de spørgsmål, Peder Hammerskov vil give svar på i sin præsentation, hvor han vil fokusere på specifikke eksempler og use-cases
    AI
    CONTENT
    COPYWRITING
    Where
    Lokale 208/209

  • Hvorfor skal virksomheder være aktive på LinkedIn og måske vigtigere endnu: Hvordan skal de være aktive? Danmarks største LinkedIn-profil giver sit bud i dette oplæg.

    Med udgangspunkt i Anders Liu-Lindbergs egen historie, kommer du til at høre:

    • Historien om, hvordan Anders blev den dansker, der har allerflest følgere.

    • Hvordan Anders tiltrækker kunder gennem sit brand.

    • Hvordan Anders’ virksomhed, Business Partnering Institute, er blevet verdenskendt via LinkedIn.

    • Hvordan du omsætter Anders’ konkrete eksempler og ideer til aktiviteter, der virker i din/jeres egen virksomhed eller organisation.

    Oplægget er til både den soloselvstændige, der vil tiltrække flere kunder, den marketingansvarlige, der vil styrke virksomhedens brand og HR-medarbejderen, der vil tiltrække de rigtige medarbejdere.

    CONTENT
    PERSONLIG BRANDING
    STRATEGI
    THOUGHT LEADERSHIP
    Where
    Lokale 200

  • Arbejder du med employee advocacy, eller skal du snart i gang?

    Så vil du have gavn af dette oplæg fra en erfaren fagperson, Pia Paulsen, som driver employee advocacy programmet hos Danish Crown.

    Du bliver klogere på:

    • Hvordan du skaber ejerskab til programmet, og hvorfor det er vigtigt.

    • Konkrete tips og tricks til hvordan du bygger et program, og hvordan du uddanner dine kolleger i at bruge LinkedIn.

    • Hvordan du skaber og vedligeholder engagementet.

    • Hvordan du måler på indsatsen.

    Oplægget tager udgangspunkt i det praktiske arbejde med employee advocacy hos Danish Crown. Programmet startede med få workshops for danske medarbejdere og er nu skaleret til både flere formater, flere medarbejdergrupper og internationale markeder.
    EMPLOYEE ADVOCACY
    STRATEGI
    Where
    Lokale 107

  • If your LinkedIn Company Page isn’t contributing to business growth, it’s a missed opportunity.

    Do you want to know how you can stop your page gathering dust and turn it into a thriving community that generates business leads?

    Then this presentation is for you.

    It’s no secret that Company Pages come with their unique challenges for Page Admins, but International Pages expert Michelle J Raymond will share her blueprint for success.

    Practical and insightful Michelle will give expert tips to provide you with a significant advantage over your competitors.

    You will learn:

    • How to enhance your Company Page, making it a powerful tool for business development.

    • The importance of community building beyond our ideal customers.

    • Harnessing company employees to naturally amplify your reach and engagement on LinkedIn.

    • How to make the Power Combo of LinkedIn Events, Newsletters and Repurposing.

    STRATEGI
    Virksomhedssider
    Where
    Lokale 1

  • Direktør i rekrutteringsfirmaet Ballisager A/S, Morten Ballisager, er en aktiv og markant bruger af LinkedIn.

    Velvidende at hans indlæg kan skabe diskussioner – og måske i nogle tilfælde kan koste kunder – så er han ikke bleg for at give sin holdninger til kende.

    I dette oplæg kan du høre ham fortælle om sin strategi, overvejelser, erfaringer og udbytte med at bruge LinkedIn som kommunikationskanal.

    Samt hvorfor han synes at LinkedIn ofte fremstår alt for poleret. Og hvorfor uenighed sagtens kan være konstruktiv.

    Se frem til et inspirerende, og måske også lidt provokerende indlæg, krydret med en række konkrete LinkedIn-opslag samt anekdoter.

    Indlægget er for dig, der ønsker mere kant på LinkedIn samt dig, der rådgiver chefer og ledere, og som vil inspireres til en lidt mere ”kantet” brug af LinkedIn på direktionsgangen.
    CONTENT
    PERSONLIG BRANDING
    STRATEGI
    Where
    Lokale 109

  • Det er nu et år siden, at LinkedIn præsenterede det nye annonceformat, Thought Leader Ads, som giver virksomheder mulighed for at sætte spotlight på medarbejdere, som er særligt gode til at skabe organisk indhold på platformen.

    Men hvad har det egentlig haft af betydning for virksomhedernes Linkedin annoncering?

    I dette oplæg vil Lars tage dig med gennem de vigtigste læringer fra det første år med thought leader ads.

    Du får bl.a. indsigt i:

    • hvornår det er mest fordelagtigt at investere i personlige opslag, og hvordan disse kan integreres i en annonceringsstrategi og en social selling-strategi.

    • hvilken proces, du skal igennem for at vælge de rette thought leaders i din virksomhed og forklare, hvordan I skaber indhold til dette format, som fanger og engagerer jeres målgruppe.

    • den effekt og de resultater, som Thought Leader Ads kan generere, samt de faldgruber, du skal være opmærksom på, når du måler på effekten.

    Hvis du er marketingansvarlig - alt fra koordinator til chef - eller salgsansvarlig, som ønsker at udforske dybderne i potentialet ved Thought Leader Ads, er det her oplæg for dig.

    Oplægget består af en blanding af eksempler fra virkeligheden og praktiske tips, som du kan tage i brug med det samme. Lars’ mål er at give dig både solid indsigt og de nødvendige redskaber til, hvordan du kan anvende thought leader ads for at styrke din virksomheds position på LinkedIn.
    ANNONCERING
    THOUGHT LEADERSHIP
    Where
    Lokale 208/209

  • Hvordan fanger og fastholder du målgruppens opmærksomhed med dine annoncer? Hvad kræver det, at få modtageren til at huske, eller handle, på dit budskab? Og hvad skal der til for at sikre, at dit brand brænder sig fast på drømmekundens nethinde?

    Du får alle svarene i et indlæg spækket med inspiration og konkrete eksempler.

    Vi udforsker, hvordan du skaber indhold med effekt, skræddersyet til de forskellige trin i købsrejsen på LinkedIn – uanset om du har branchens største indholdsmuskler eller kæmper en sej kamp ud fra stærkt begrænsede ressourcer.

    Indlægget er både for den nysgerrige, som stadig har til gode at lancere sin første LinkedIn kampagne, og den øvede LinkedIn annoncør, der jagter ny kreativ inspiration til at skabe endnu bedre resultater.

    Tilmeld dig, og få indblik i 7 kreative greb, der tager din LinkedIn-annoncering til det næste niveau.
    ANNONCERING
    Where
    Lokale 207

  • LinkedIn kan meget mere, end de fleste ved. Måske går du glip af fede features, som kan være med til at give dig endnu bedre resultater på platformen?

    Til dette oplæg guider Tonny Mikkelsen os igennem alt det, der sker på LinkedIn. Alt det, du bare SKAL vide.

    Du bliver klogere på de nyeste features, du allerede kan implementere nu. Tonny graver også i gemmerne og afslører nogle af de muligheder, som langt, langt de fleste har overset. Sidst tager han dig med på besøg i LinkedIns pipeline og præsenterer de funktioner, der er på vej til os alle sammen.

    Forvent en spændende rundtur i emner, der kan styrke din og din virksomheds branding på LinkedIn. Tonnys tilgang er lavpraktisk, og han krydrer præsentationen med konkrete og letomsættelige råd, som giver dig øjeblikkelig værdi.

    Features
    TOOLS
    Where
    Store sal

  • Hvad tænker dit netværk på, når de tænker på Energinet?

    Det spørgsmål stillede Katrine sine kollegaer ved lanceringen af Energinets første employee advocacy program i slutningen af 2023:

    Trådstarter.

    Trådstarter-programmet handler om at folde historien ud om, hvad Energinet er, står for og løser af udfordringer - med hjælp fra kollegaernes forskellige perspektiver og vinkler fra hverdagen. Sådan så deres netværk i sidste ende ikke kun vil tænke på grøn omstilling og forsyningssikkerhed, når de hører ordet Energinet. Men at de b.la. også vil tænke på navngivne kollegaer, Energinets værdier, de gode vilkår og den stærke kultur.

    Projektet er kun lige begyndt, men Katrine vil dele de første læringer fra særligt lanceringen og dét at skabe momentum for projektet i organisationen - og ikke mindst at skabe begejstring for fællesskabet hos kollegaerne.

    EMPLOYEE ADVOCACY
    Where
    Lokale 107

  • Det første vigtige spørgsmål der typisk melder sig, når vi vil lave et opslag til LinkedIn, er: Hvad skal jeg skrive om?

    Det er der mange forskellige svar på det. Nogle af dem kan du bruge, og andre kan du lukke ind i en hornlygte.

    Til dette oplæg får du 3 helt lavpraktiske metoder til, hvordan du finder gode idéer til dit LinkedIn opslag, imens du morer dig. I løbet af få minutter har du en god idé, og ideerne kan bruges enten til din egen profil eller firma-profilen.

    Efter oplægget kan du:

    • Lave en hel samling af content-idéer, så du kommer på forkant med dine opslag.

    • Hæve ambitionsniveauet for både kvantiteten og kvaliteten af dine opslag.

    • Finde på kreative opslag på kommando.

    • Mindske tiden du bruger på opslag.

    • Lave opslag, der er originale og skiller sig ud fra mængden.

    Dine kollegaer (eller din kat, hvis du er selvstændig) vil mistænke dig for at spille whack-a-mole på dit tastatur, fordi du hamrer så mange gode idéer ned på det.

    ”Men hvorfor grine - jeg vil gerne lave noget professionelt?”, siger du, der husker at forholde dig kritisk. Og bare rolig, resultatet bliver professionelt anno 2024, men her er begrundelserne:

    1. Når vi har det sjovt, er det nemmere at være kreativ.

    2. Når et opslag er lavet med iver og begejstring, smitter det positivt af.

    3. Nanna elsker at grine og more sig, og det er egentlig begrundelse nok!

    Kom med, og grin sammen med Nanna.
    CONTENT
    Where
    Store sal

  • Gad du godt, at folk gik fra at sige “øh, hvem?” til “wow, ham!” om dig?

    De sidste tre år har Nick brugt LinkedIn til at ændre karrierevej, lande sit drømmejob og opnå et aktivt netværk – gennem personlig branding.

    Nu giver han dig et indblik i maskinrummet og fortæller, hvordan DU også kan udnytte platformen til at skabe muligheder i din professionelle færden. Uanset om du vil gøre dig til over for kommende kunder, medarbejdere eller arbejdsgivere.

    Forstå blandt andet:

    • hvad der lavpraktisk fungerer, når du skal bygge din digitale identitet

    • hvilke ting Nick har lært af at lave et nyt opslag hver eneste uge

    • på hvilken måde du kan bruge dig selv effektivt i indlæg

    • hvorfor det ikke er farligt at stikke næsen frem

    • hvordan du kommer i gang fra i morgen.

    Du får Nicks egne erfaringer kombineret med indsigter om, hvad andre brugere gør rigtigt for at øge deres synlighed og styrke deres omdømme.

    Hvis du i forvejen begår dig hyppigt på LinkedIn med dit skønne væsen helt fremme i feedet, så er oplægget ikke målrettet din profil. Det er derimod en brandtale til dig, der har brug for at få flået nej-hatten af, og som vil have masser af inspiration til at lukke op for posen med personlighed.

    Måske er du ny derinde. Måske er du skeptisk omkring det hele. Måske kribler det i dig for at tage del i festen.

    Lige meget hvad får du et spark i røverhistorierne, du fortæller dig selv, om, hvorfor du ikke kan finde ud af det, og hvorfor det ikke kan betale sig.

    For det kan det.

    Spørg bare Nicks indbakke – og hans 57% større livsglæde, siden han slap sig selv løs på LinkedIn.
    CONTENT
    COPYWRITING
    PERSONLIG BRANDING
    Where
    Lokale 1

  • Hvordan skaber du resultater med en Account-based Marketing (ABM) strategi på LinkedIn? Hvordan undgår du at begå de samme basale fejl som dine konkurrenter? Og hvilke 5 konkrete strategier kan du anvende, når du skal tilrettelægge din ABM-indsats på LinkedIn?

    Til dette oplæg får du et helt unikt indblik i Andrés ABM-værktøjskasse, der samler erfaringer fra 800+ LinkedIn-kampagner og 10+ mio. håndteret i ad spend.

    Oplægget er for dig, der har et basalt kendskab til LinkedIn-annonceringens mange muligheder, men savner en konkret strategi for din indsats.

    ANNONCERING
    STRATEGI
    Where
    Lokale 200

  • Kom frisk til en session, hvor en af verdens førende eksperter i LinkedIn virksomhedssider svarer på spørgsmål fra publikum.
    Virksomhedssider
    Where
    Lokale 2

  • One size passer absolut ikke alle medarbejdere – og slet ikke når det handler om synlighed på LinkedIn. Har du husket at inkludere alle typer i din LinkedIn-strategi?

    Hvis du vil skabe en stabil, troværdig og langtidsholdbar tilstedeværelse på LinkedIn, er du nødt til at lade dine medarbejdere være til stede på deres egne præmisser og med deres egen personlighed, også hvis den er mere stilfærdig, end du kunne ønske dig.

    Mange deltagere på LINKED SUMMIT er klar til at poste selfies og skrive opslag om dagens bedste pointer og oplægsholdere. Men det er ikke alle, der elsker at dele ud af sig selv på sociale medier, og det kan sætte en kæp i hjulet på virksomhedens LinkedIn-strategi eller for den selvstændige, der skal markedsføre sine ydelser, hvis man ikke tager hensyn til afsenderens præferencer.

    Camilla Lærkesen har gennem syv år undervist særligt introverte medarbejdere, jobsøgere og selvstændige i at netværke på LinkedIn og kender alle indvendingerne – og løsningerne – til at få dine introverte medarbejdere med på LinkedIn.

    Oplægget er til dig, der selv gerne vil mere på LinkedIn eller har medarbejdere der:

    • ikke har lyst til synlighed – men gerne vil have værdi ud af LinkedIn

    • er indtænkt i virksomhedens LinkedIn-strategi, men ikke er helt med på den endnu

    • helst kun netværker med dem, de kender på forhånd

    • overtænker og har svært ved at komme i gang på LinkedIn.

    Få indsigt i dine introvertes medarbejderes indvendinger og argumenter mod LinkedIn – og strategier, der tilgodeser deres præferencer og giver dem lyst til at være med alligevel.

    CONTENT
    EMPLOYEE ADVOCACY
    Employer Branding
    STRATEGI
    Where
    Lokale 200

  • Video er en af de mest populære typer content på tværs af alle platforme, og det gælder også på LinkedIn.

    Men succesen kommer ikke af sig selv. Du skal helst både være kreativ, struktureret og træffe bevidste valg (og fravalg).

    Til dette oplæg kommer du til at høre om:

    • De vigtigste aspekter, du skal arbejde med for at få større synlighed og engagement på jeres videoer.

    • Hvordan du definerer målgrupper og beslutter dig for emner og formater.

    • Hvilke AI-værktøjer, der kan hjælpe dig med at effektivisere dit arbejde med video.

    • Hvordan du måler på resultaterne.

    Undervejs får du masser af konkrete tips og tricks, du kan implementere og bruge i din dagligdag med det samme.
    CONTENT
    Video
    Where
    Lokale 207

  • En af de største udfordringer ved at søge medarbejdere på LinkedIn er manglende struktur. Det er nemlig vigtigt altid at have en velovervejet søgestrategi og en plan for dit næste skridt i søgeprocessen.

    Kom og hør Tonny Mikkelsen gennemgå værktøjerne til at søge efter medarbejdere ved hjælp af LinkedIn's gratis version samt vise, hvordan ChatGPT kan optimere dine søgninger. Du får også inblik i, hvad betalingsværktøjet LinkedIn Recruiter tilbyder.

    Til dette oplæg får du indsigt i:

    • Målrettet søgning og flow ved brug af den gratis LinkedIn-version, boolean søgninger, søgefiltre samt klassiske faldgruber.

    • Praktisk gennemgang af, hvordan du søger efter medarbejdere samt begrænsningerne i den gratis version.

    • Viden om, hvordan du optimerer dine søgninger via ChatGPT.

    • En kort gennemgang af betalingsløsningen LinkedIn Recruiter, og hvad den kan.

    Oplægget er for dig der arbejder indenfor HR og karrierevejledning. Eller som bare er nysgerrig på hvordan LinkedIn kan fungere som database.
    Rekruttering
    TOOLS
    Where
    Lokale 109

  • De fleste HR- og marketingsansvarlige drømmer om medarbejdere der evner at tiltrækker fx kunder, samarbejdspartnere og nye kollegaer via LinkedIn.

    Men hvordan balancerer man som medarbejder mellem loyalt at brande sin arbejdsplads og samtidig holde fast i sin autencitet og personlige branding?

    Det spændingsfelt har Thorleif Trust Gotved konkrete erfaringer med, siden han i 2022 skiftede tilværelsen som fuldtidsselvstændig ud med et lønmodtagerjob i fagforeningen Djøf.

    Spænd sikkerhedsbæltet og glæd dig til en energisk og humoristisk indblik i employee advocacy set fra den ansattes perspektiv.

    Undervejs viser Thorleif konkrete eksempler på indlæg og overvejelserne bag. Både dem der gik viralt – og dem som floppede. Du får også en række konkrete tips og observationer i forhold til at lave godt indhold på LinkedIn.

    Oplægget er for dig der er ansat og gerne vil blive bedre – samt få mere mod – til at brande dig selv loyalt på LinkedIn.

    Samt dig der arbejder med fx karriererådgivning, HR eller kommunikation, og rådgiver andre i at lave LinkedIn-indhold.

    CONTENT
    EMPLOYEE ADVOCACY
    Employer Branding
    PERSONLIG BRANDING
    Where
    Lokale 208/209

  • In this dynamic session, dive into the secret sauce of mastering LinkedIn content. We'll unravel the five critical pitfalls that even savvy content creators fall into and explore the transformative art of structuring your posts for maximum impact.

    Discover "Purturing" – the winning blend of publishing and nurturing your content, ensuring each post not only reaches but resonates with your audience.

    Plus, get insider insights into the latest algorithm updates and learn how to tailor your content type and structure to different situations for unparalleled engagement.

    You will learn about:

    • Common Pitfalls: Uncover and avoid top content creation mistakes.

    • Structuring Success: Master diverse writing structures for engagement.

    • The Art of Purturing: Learn to publish and nurture for maximum impact.

    • Repurpose Like a Pro: Smart strategies for repurposing quality content.
    ALGORITME
    CONTENT
    Where
    Store sal

  • De fleste kender til det i marketing: Vi har brugt oceaner af tid på vores strategi, især vores go-to-market strategi - men nu er det tid til handling, og vores ledere vil have resultater - nu.

    Casper var i samme båd.

    Så han satte sig for at løse problemet med AI, og i denne talk viser han, hvordan de i SparkForce har udviklet en kraftfuld AI 'motor', der ikke kun hjælper dem med at oprette og udtænke deres go-to-market strategi (for deres kunder), men også hjælper dem med hurtigst muligt at få det til at blive et fuldt funktionsdygtigt LinkedIn annonce setup.

    Du kommer til at høre om, hvordan Casper:

    • Mapper persona'er

    • Mapper valueprops

    • Identificerer pain points

    • Laver segmenter

    • Tilpasser tone of voice

    Og hvordan han omregner det hele til 120+ forskellige ad variationer, som er klar til at blive skudt afsted inden for en uge.

    Ja, du hørte rigtigt.

    I denne præsentation vil Casper Rouchmann vise dig ikke kun HVORDAN han gør det, men også HVORFOR du bør gøre det samme.

    Og bedst af alt, så vil Casper dele en række eksperttips og smarte tricks undervejs - så du er fuldt klædt på til at give den max gas med LinkedIn ads sammen med AI.

    AI
    ANNONCERING
    Features
    TOOLS
    Where
    Lokale 107

  • Hvordan får du alt fra den øverste topledelse til medarbejderne på gulvet aktiveret på LinkedIn?

    ATP har arbejdet med employee advocacy i fire år, og i dag er deres indsats et patchwork af initiativer, der sikrer medarbejderambassadører på tværs af hele organisationen.

    De er gået fra at have ét stort employee advocacy-program til at have flere tangenter at spille på, og det har betydet, at alt fra direktør til kunderådgiver er blevet aktive på LinkedIn.

    Men hvordan er de lykkes med det? Og hvad kan du lære af det?

    Det kan du blive klogere på til dette oplæg, og du går derfra med:

    • en næsten køreklar opskrift til, hvordan du sikrer medarbejderambassadører på alle niveauer i organisationen

    • inspiration til forskellige initiativer og forløb, som du kan putte ind i din egen employee advocacy-indsats

    • en håndfuld af de vigtigste do’s and don’ts, som ATP har gjort sig med employee advocacy de sidste fire år.
    EMPLOYEE ADVOCACY
    STRATEGI
    Where
    Lokale 1

  • In the age of AI-generated content, it’s even more important to write with a unique voice on social media. While GPTs make writing faster, they don’t improve your writing skills.

    AI trends will come and go. Your skill? Here to stay.

    Many people struggle either with writing anxiety or posting anxiety. The content creation process takes too long. A single LinkedIn post can take hours.

    Let’s change that.

    In the last 13 years, Jasmin devised a 7-step storytelling framework that ensures your voice is heard, your writing is improved, and your audience is hooked till the end. A writing approach fully optimized for LinkedIn.

    You will learn how to:

    • Write hooks in the easiest (and fastest) way possible

    • Retain the attention generated by your (good) hooks

    • Structure your posts in a way that boosts readability

    • Make every post include your unique brand and tone

    • Seek out an “applause moment” in every single post

    • Inspire your readers to stay and get more comments

    • Improve your writing skills, specifically for LinkedIn

    CONTENT
    COPYWRITING
    PERSONLIG BRANDING
    Where
    Store sal

  • Tak for i år!
    Where
    Store sal

  • Mette Will byder velkommen til tredje udgave af Danmarks eneste konference KUN om LinkedIn.
    Where
    Store Sal

  • In our keynote speech, LinkedIn Top Voice Richard Moore will take us through his three-stage process to convert from content on the platform.

    First, he'll guide you through the nuances your content needs to attract your audience and have them see you in the right way.

    Then, you'll learn how to have them decide to step forward as well as understanding two crucial ways they will do this.

    He'll end with the process of conversion itself. So, which cues to observe in how they engage with you as well as what to say to move your audience to a call, discussion, or meeting with you.

    Ultimately, being able to move someone to this state means you can craft meaningful opportunities from your efforts on LinkedIn.

    You will learn about:

    • Attraction: The content fundamentals that set you up to engage with the right people.

    • Traffic: How to have them step forward.

    • Conversion: The cues to observe and what to say to move your audience to a call, discussion or meeting.

    CONTENT
    STRATEGI
    Where
    Store sal

  • Folk elsker karruseller!

    De fungerer som en sand klikmagnet.

    Folk kan bare ikke holde fingrene fra dem. De piller ved dem, swiper og guffer letfordøjelig viden, som var de børn i en slikbutik.

    Det er smovs for algoritmen og din rækkevidde, og det er clickbait på den gode måde.

    Altså, hvis du designer dem rigtigt.

    Du kan nemlig også risikere at bruge timer på en karrusel, som flopper totalt.

    Du kommer til at høre om:

    • Hvornår du skal lave en karrusel (og hvornår du skal lade være).

    • Mettes præcise trin-for-trin opskrift på en karrusel, der har potentiale til at blive en viral succes.

    • Hvordan du pleaser algoritmen, så du får mest mulig ’bang for the buck’.

    Undervejs viser Mette masser af eksempler på karruseller – både dem, der fungerer godt, og dem, der er en sand katastrofe.

    Bemærk at oplægget handler om den gratis organiske karrusel (ret beset et dokument indlæg) og intet har med annoncer at gøre.
    ALGORITME
    CONTENT
    COPYWRITING
    Where
    Store sal

  • If your LinkedIn Company Page isn’t contributing to business growth, it’s a missed opportunity.

    Do you want to know how you can stop your page gathering dust and turn it into a thriving community that generates business leads?

    Then this presentation is for you.

    It’s no secret that Company Pages come with their unique challenges for Page Admins, but International Pages expert Michelle J Raymond will share her blueprint for success.

    Practical and insightful Michelle will give expert tips to provide you with a significant advantage over your competitors.

    You will learn:

    • How to enhance your Company Page, making it a powerful tool for business development.

    • The importance of community building beyond our ideal customers.

    • Harnessing company employees to naturally amplify your reach and engagement on LinkedIn.

    • How to make the Power Combo of LinkedIn Events, Newsletters and Repurposing.

    STRATEGI
    Virksomhedssider
    Where
    Lokale 1

  • LinkedIn kan meget mere, end de fleste ved. Måske går du glip af fede features, som kan være med til at give dig endnu bedre resultater på platformen?

    Til dette oplæg guider Tonny Mikkelsen os igennem alt det, der sker på LinkedIn. Alt det, du bare SKAL vide.

    Du bliver klogere på de nyeste features, du allerede kan implementere nu. Tonny graver også i gemmerne og afslører nogle af de muligheder, som langt, langt de fleste har overset. Sidst tager han dig med på besøg i LinkedIns pipeline og præsenterer de funktioner, der er på vej til os alle sammen.

    Forvent en spændende rundtur i emner, der kan styrke din og din virksomheds branding på LinkedIn. Tonnys tilgang er lavpraktisk, og han krydrer præsentationen med konkrete og letomsættelige råd, som giver dig øjeblikkelig værdi.

    Features
    TOOLS
    Where
    Store sal

  • Det første vigtige spørgsmål der typisk melder sig, når vi vil lave et opslag til LinkedIn, er: Hvad skal jeg skrive om?

    Det er der mange forskellige svar på det. Nogle af dem kan du bruge, og andre kan du lukke ind i en hornlygte.

    Til dette oplæg får du 3 helt lavpraktiske metoder til, hvordan du finder gode idéer til dit LinkedIn opslag, imens du morer dig. I løbet af få minutter har du en god idé, og ideerne kan bruges enten til din egen profil eller firma-profilen.

    Efter oplægget kan du:

    • Lave en hel samling af content-idéer, så du kommer på forkant med dine opslag.

    • Hæve ambitionsniveauet for både kvantiteten og kvaliteten af dine opslag.

    • Finde på kreative opslag på kommando.

    • Mindske tiden du bruger på opslag.

    • Lave opslag, der er originale og skiller sig ud fra mængden.

    Dine kollegaer (eller din kat, hvis du er selvstændig) vil mistænke dig for at spille whack-a-mole på dit tastatur, fordi du hamrer så mange gode idéer ned på det.

    ”Men hvorfor grine - jeg vil gerne lave noget professionelt?”, siger du, der husker at forholde dig kritisk. Og bare rolig, resultatet bliver professionelt anno 2024, men her er begrundelserne:

    1. Når vi har det sjovt, er det nemmere at være kreativ.

    2. Når et opslag er lavet med iver og begejstring, smitter det positivt af.

    3. Nanna elsker at grine og more sig, og det er egentlig begrundelse nok!

    Kom med, og grin sammen med Nanna.
    CONTENT
    Where
    Store sal

  • Gad du godt, at folk gik fra at sige “øh, hvem?” til “wow, ham!” om dig?

    De sidste tre år har Nick brugt LinkedIn til at ændre karrierevej, lande sit drømmejob og opnå et aktivt netværk – gennem personlig branding.

    Nu giver han dig et indblik i maskinrummet og fortæller, hvordan DU også kan udnytte platformen til at skabe muligheder i din professionelle færden. Uanset om du vil gøre dig til over for kommende kunder, medarbejdere eller arbejdsgivere.

    Forstå blandt andet:

    • hvad der lavpraktisk fungerer, når du skal bygge din digitale identitet

    • hvilke ting Nick har lært af at lave et nyt opslag hver eneste uge

    • på hvilken måde du kan bruge dig selv effektivt i indlæg

    • hvorfor det ikke er farligt at stikke næsen frem

    • hvordan du kommer i gang fra i morgen.

    Du får Nicks egne erfaringer kombineret med indsigter om, hvad andre brugere gør rigtigt for at øge deres synlighed og styrke deres omdømme.

    Hvis du i forvejen begår dig hyppigt på LinkedIn med dit skønne væsen helt fremme i feedet, så er oplægget ikke målrettet din profil. Det er derimod en brandtale til dig, der har brug for at få flået nej-hatten af, og som vil have masser af inspiration til at lukke op for posen med personlighed.

    Måske er du ny derinde. Måske er du skeptisk omkring det hele. Måske kribler det i dig for at tage del i festen.

    Lige meget hvad får du et spark i røverhistorierne, du fortæller dig selv, om, hvorfor du ikke kan finde ud af det, og hvorfor det ikke kan betale sig.

    For det kan det.

    Spørg bare Nicks indbakke – og hans 57% større livsglæde, siden han slap sig selv løs på LinkedIn.
    CONTENT
    COPYWRITING
    PERSONLIG BRANDING
    Where
    Lokale 1

  • In this dynamic session, dive into the secret sauce of mastering LinkedIn content. We'll unravel the five critical pitfalls that even savvy content creators fall into and explore the transformative art of structuring your posts for maximum impact.

    Discover "Purturing" – the winning blend of publishing and nurturing your content, ensuring each post not only reaches but resonates with your audience.

    Plus, get insider insights into the latest algorithm updates and learn how to tailor your content type and structure to different situations for unparalleled engagement.

    You will learn about:

    • Common Pitfalls: Uncover and avoid top content creation mistakes.

    • Structuring Success: Master diverse writing structures for engagement.

    • The Art of Purturing: Learn to publish and nurture for maximum impact.

    • Repurpose Like a Pro: Smart strategies for repurposing quality content.
    ALGORITME
    CONTENT
    Where
    Store sal

  • Hvordan får du alt fra den øverste topledelse til medarbejderne på gulvet aktiveret på LinkedIn?

    ATP har arbejdet med employee advocacy i fire år, og i dag er deres indsats et patchwork af initiativer, der sikrer medarbejderambassadører på tværs af hele organisationen.

    De er gået fra at have ét stort employee advocacy-program til at have flere tangenter at spille på, og det har betydet, at alt fra direktør til kunderådgiver er blevet aktive på LinkedIn.

    Men hvordan er de lykkes med det? Og hvad kan du lære af det?

    Det kan du blive klogere på til dette oplæg, og du går derfra med:

    • en næsten køreklar opskrift til, hvordan du sikrer medarbejderambassadører på alle niveauer i organisationen

    • inspiration til forskellige initiativer og forløb, som du kan putte ind i din egen employee advocacy-indsats

    • en håndfuld af de vigtigste do’s and don’ts, som ATP har gjort sig med employee advocacy de sidste fire år.
    EMPLOYEE ADVOCACY
    STRATEGI
    Where
    Lokale 1

  • In the age of AI-generated content, it’s even more important to write with a unique voice on social media. While GPTs make writing faster, they don’t improve your writing skills.

    AI trends will come and go. Your skill? Here to stay.

    Many people struggle either with writing anxiety or posting anxiety. The content creation process takes too long. A single LinkedIn post can take hours.

    Let’s change that.

    In the last 13 years, Jasmin devised a 7-step storytelling framework that ensures your voice is heard, your writing is improved, and your audience is hooked till the end. A writing approach fully optimized for LinkedIn.

    You will learn how to:

    • Write hooks in the easiest (and fastest) way possible

    • Retain the attention generated by your (good) hooks

    • Structure your posts in a way that boosts readability

    • Make every post include your unique brand and tone

    • Seek out an “applause moment” in every single post

    • Inspire your readers to stay and get more comments

    • Improve your writing skills, specifically for LinkedIn

    CONTENT
    COPYWRITING
    PERSONLIG BRANDING
    Where
    Store sal

  • Tak for i år!
    Where
    Store sal

  • Kom i god tid, så du i ro og mag kan tjekke ind og blive klar til konferencen. Vi står klar til at tage imod dig.
    Where
    Foyeren

  • Step into the world of high-impact digital influence with our "Amplify Your Thought Leadership with LinkedIn" masterclass.

    Over a full day, we'll dive deep into what truly defines a Thought Leader and why they consistently eclipse their peers in conversion metrics on LinkedIn. A strong Unique Value Proposition (UVP) isn't just beneficial; it's the cornerstone of your digital clout. We'll explore how your UVP can become the driving force behind your Thought Leadership, setting you apart in the digital arena.

    We'll break down the four pillars of Thought Leadership in a very practical way: Branding, Content Strategy, Networking, and Community Building & Growing. Each pillar is not just a concept; it's a strategic tool to elevate your presence and authority on LinkedIn. The masterclass will be a mix of new insights, tactics and in the same time small practical assignments.

    You will learn about:

    • Defining Success with UVP: Merge the power of Thought Leadership definition with your Unique Value Proposition.

    • Program Power: Why your company needs a Thought Leadership Program.

    • Pillar Breakdown: Deep dive into Branding, Content Strategy, Networking, Community Building.

    • Actionable Insights: Practical strategies to implement immediately.

    THOUGHT LEADERSHIP

  • Er du nysgerrig på, hvordan kunstig intelligens kan revolutionere din organisations kommunikationsarbejde?

    Til denne masterclass får du både teoretisk indsigt, inspiration og praktiske værktøjer til at forstå og bruge AI i arbejdet som kommunikatør.

    Til denne masterclass får du en introduktion til nogle af de mest populære værktøjer til AI, og I diskuterer, hvordan AI-løsninger som ChatGPT kan booste kommunikationsindsatsen, fx ved at:

    • Generere idéer og strategiinput til kampagner

    • Foreslå kanalvalg og formater

    • Producere (basis-)tekst til forskellige formål

    • Redigere eksisterende tekst om til nye formater, fx skrive SoMe-opslag ud fra en artikel.

    Vi ser på, hvordan du konkret kan komme i gang med arbejdet, og vi laver forskellige øvelser i at skrive gode prompts, som giver det ønskede output til lige præcis din virksomheds praktiske kommunikations-virkelighed.

    Vi gennemgår også de mest udbredte værktøjer til billedproduktion, for eksempel Midjourney, Dall-E 3 og Adobe Firefly, og vurderer deres styrker og svagheder.

    Undervejs diskuterer vi etik, faldgruber og risici ved AI, herunder om man bør deklarere, at der er brugt kunstig intelligens i produktionen af tekst og billeder.

    Praktik og målgruppe:

    Masterclassen veksler mellem oplæg og øvelser. Du skal medbringe din egen computer til øvelser.

    Vi fokuserer på AI til kommunikation, og derfor er denne masterclass primært egnet til dig, der arbejder med kommunikation. Der kræves ingen forhåndskendskab til kunstig intelligens eller AI-værktøjer for at deltage.

    Nogle af øvelserne vil handle om features, der er en del af ChatGPT Plus (altså betalingsløsningen). Det er altså en fordel for dig at have adgang, men det ikke er en forudsætning for at deltage.

    AI
    TOOLS

  • Det ligner en leg for nogen, ikke sandt?

    De sprøjter LinkedIn-opslag ud med skyhøj kvalitet til højre og venstre – og med endnu højere engagement.

    Hva’ faen gør de?

    Hvad er det for en trylledrik, de har fået fat i?

    Hør engang:

    Det er ikke magi.

    Det er et håndværk.

    Og håndværk kan læres (hvis du har lyst og vilje til at investere din tid).

    I denne copywriting masterclass lærer du:

    • de 7 vigtigste tips til succes på LinkedIn (Spoiler: Fuck algoritmen; fokusér på det, der ikke går af mode)

    • at fange opmærksomheden på LinkedIn og at holde fast i den – ved at designe teksten efter, hvordan vores hjerner fungerer.

    • 6 skabeloner til at skrive scroll-stoppende hooks på LinkedIn.

    • præcist hvordan du opbygger sætninger og afsnit, og hvordan du bygger broer mellem dem, så du får folk til at læse teksten helt til ende.

    • at skrive levende, så din læser kan se historien for sit indre øje.

    • tjeklisten, der giver tryghed og ro i maven – inden du poster et opslag.

    Bagefter står du med et kompendium i hånden – fyldt med håndgribelige skriveteknikker og skabeloner, der er lette at anvende med det samme.

    Faktisk så letanvendelige, at vi bruger dem undervejs i masterclassen. Så når dagen er omme, har du allerede skrevet udkast til flere opslag – og lavet en swipefile med dine næste content-ideer.

    Ja, og så er du klar til at skrive magnetiske LinkedIn-tekster og tiltrække det, du drømmer om.

    Jeg glæder mig til at lære dig alle mine teknikker og hemmeligheder.
    COPYWRITING

  • In our keynote speech, LinkedIn Top Voice Richard Moore will take us through his three-stage process to convert from content on the platform.

    First, he'll guide you through the nuances your content needs to attract your audience and have them see you in the right way.

    Then, you'll learn how to have them decide to step forward as well as understanding two crucial ways they will do this.

    He'll end with the process of conversion itself. So, which cues to observe in how they engage with you as well as what to say to move your audience to a call, discussion, or meeting with you.

    Ultimately, being able to move someone to this state means you can craft meaningful opportunities from your efforts on LinkedIn.

    You will learn about:

    • Attraction: The content fundamentals that set you up to engage with the right people.

    • Traffic: How to have them step forward.

    • Conversion: The cues to observe and what to say to move your audience to a call, discussion or meeting.

    CONTENT
    STRATEGI
    Where
    Store sal

  • Influencer marketing er stort på andre sociale medie-platforme – med god grund – og nu er turen kommet til LinkedIn, for flere virksomheder efterspørger influencere på platformen. Der er godt gang i dialogen, den organiske reach er høj, og det samme er din troværdighed. Men hvordan kommer du i gang med at tjene penge på dit brand?

    Josephine Staunsbjerg beskæftiger sig til dagligt med influencer marketing – også på LinkedIn. I oplægget vil hun klæde dig på til at professionalisere dit brand og gøre dig attraktiv for samarbejder med virksomheder.

    Hvad får du ud af oplægget?

    • Viden om hvordan du gør din profil attraktiv for samarbejder.

    • Eksempler på indholdstyper du kan sælge.

    • Priseksempler fra en anden Linkedinfluencer.

    • Viden om hvilke datapunkter du skal fremhæve.

    • Konkrete tips til hvordan du laver et professionelt mediekit/pitch.

    Oplægget er for dig, der gerne vil etablere dig som Linkedinfluencer – og tjene penge på det. Måske du allerede har et stærkt brand – måske der stadig er lidt vej endnu.
    EMPLOYEE ADVOCACY
    Employer Branding
    PERSONLIG BRANDING
    Where
    Lokale 207

  • Folk elsker karruseller!

    De fungerer som en sand klikmagnet.

    Folk kan bare ikke holde fingrene fra dem. De piller ved dem, swiper og guffer letfordøjelig viden, som var de børn i en slikbutik.

    Det er smovs for algoritmen og din rækkevidde, og det er clickbait på den gode måde.

    Altså, hvis du designer dem rigtigt.

    Du kan nemlig også risikere at bruge timer på en karrusel, som flopper totalt.

    Du kommer til at høre om:

    • Hvornår du skal lave en karrusel (og hvornår du skal lade være).

    • Mettes præcise trin-for-trin opskrift på en karrusel, der har potentiale til at blive en viral succes.

    • Hvordan du pleaser algoritmen, så du får mest mulig ’bang for the buck’.

    Undervejs viser Mette masser af eksempler på karruseller – både dem, der fungerer godt, og dem, der er en sand katastrofe.

    Bemærk at oplægget handler om den gratis organiske karrusel (ret beset et dokument indlæg) og intet har med annoncer at gøre.
    ALGORITME
    CONTENT
    COPYWRITING
    Where
    Store sal

  • Arbejder du med employee advocacy, eller skal du snart i gang?

    Så vil du have gavn af dette oplæg fra en erfaren fagperson, Pia Paulsen, som driver employee advocacy programmet hos Danish Crown.

    Du bliver klogere på:

    • Hvordan du skaber ejerskab til programmet, og hvorfor det er vigtigt.

    • Konkrete tips og tricks til hvordan du bygger et program, og hvordan du uddanner dine kolleger i at bruge LinkedIn.

    • Hvordan du skaber og vedligeholder engagementet.

    • Hvordan du måler på indsatsen.

    Oplægget tager udgangspunkt i det praktiske arbejde med employee advocacy hos Danish Crown. Programmet startede med få workshops for danske medarbejdere og er nu skaleret til både flere formater, flere medarbejdergrupper og internationale markeder.
    EMPLOYEE ADVOCACY
    STRATEGI
    Where
    Lokale 107

  • If your LinkedIn Company Page isn’t contributing to business growth, it’s a missed opportunity.

    Do you want to know how you can stop your page gathering dust and turn it into a thriving community that generates business leads?

    Then this presentation is for you.

    It’s no secret that Company Pages come with their unique challenges for Page Admins, but International Pages expert Michelle J Raymond will share her blueprint for success.

    Practical and insightful Michelle will give expert tips to provide you with a significant advantage over your competitors.

    You will learn:

    • How to enhance your Company Page, making it a powerful tool for business development.

    • The importance of community building beyond our ideal customers.

    • Harnessing company employees to naturally amplify your reach and engagement on LinkedIn.

    • How to make the Power Combo of LinkedIn Events, Newsletters and Repurposing.

    STRATEGI
    Virksomhedssider
    Where
    Lokale 1

  • Hvordan fanger og fastholder du målgruppens opmærksomhed med dine annoncer? Hvad kræver det, at få modtageren til at huske, eller handle, på dit budskab? Og hvad skal der til for at sikre, at dit brand brænder sig fast på drømmekundens nethinde?

    Du får alle svarene i et indlæg spækket med inspiration og konkrete eksempler.

    Vi udforsker, hvordan du skaber indhold med effekt, skræddersyet til de forskellige trin i købsrejsen på LinkedIn – uanset om du har branchens største indholdsmuskler eller kæmper en sej kamp ud fra stærkt begrænsede ressourcer.

    Indlægget er både for den nysgerrige, som stadig har til gode at lancere sin første LinkedIn kampagne, og den øvede LinkedIn annoncør, der jagter ny kreativ inspiration til at skabe endnu bedre resultater.

    Tilmeld dig, og få indblik i 7 kreative greb, der tager din LinkedIn-annoncering til det næste niveau.
    ANNONCERING
    Where
    Lokale 207

  • LinkedIn kan meget mere, end de fleste ved. Måske går du glip af fede features, som kan være med til at give dig endnu bedre resultater på platformen?

    Til dette oplæg guider Tonny Mikkelsen os igennem alt det, der sker på LinkedIn. Alt det, du bare SKAL vide.

    Du bliver klogere på de nyeste features, du allerede kan implementere nu. Tonny graver også i gemmerne og afslører nogle af de muligheder, som langt, langt de fleste har overset. Sidst tager han dig med på besøg i LinkedIns pipeline og præsenterer de funktioner, der er på vej til os alle sammen.

    Forvent en spændende rundtur i emner, der kan styrke din og din virksomheds branding på LinkedIn. Tonnys tilgang er lavpraktisk, og han krydrer præsentationen med konkrete og letomsættelige råd, som giver dig øjeblikkelig værdi.

    Features
    TOOLS
    Where
    Store sal

  • Hvad tænker dit netværk på, når de tænker på Energinet?

    Det spørgsmål stillede Katrine sine kollegaer ved lanceringen af Energinets første employee advocacy program i slutningen af 2023:

    Trådstarter.

    Trådstarter-programmet handler om at folde historien ud om, hvad Energinet er, står for og løser af udfordringer - med hjælp fra kollegaernes forskellige perspektiver og vinkler fra hverdagen. Sådan så deres netværk i sidste ende ikke kun vil tænke på grøn omstilling og forsyningssikkerhed, når de hører ordet Energinet. Men at de b.la. også vil tænke på navngivne kollegaer, Energinets værdier, de gode vilkår og den stærke kultur.

    Projektet er kun lige begyndt, men Katrine vil dele de første læringer fra særligt lanceringen og dét at skabe momentum for projektet i organisationen - og ikke mindst at skabe begejstring for fællesskabet hos kollegaerne.

    EMPLOYEE ADVOCACY
    Where
    Lokale 107

  • Det første vigtige spørgsmål der typisk melder sig, når vi vil lave et opslag til LinkedIn, er: Hvad skal jeg skrive om?

    Det er der mange forskellige svar på det. Nogle af dem kan du bruge, og andre kan du lukke ind i en hornlygte.

    Til dette oplæg får du 3 helt lavpraktiske metoder til, hvordan du finder gode idéer til dit LinkedIn opslag, imens du morer dig. I løbet af få minutter har du en god idé, og ideerne kan bruges enten til din egen profil eller firma-profilen.

    Efter oplægget kan du:

    • Lave en hel samling af content-idéer, så du kommer på forkant med dine opslag.

    • Hæve ambitionsniveauet for både kvantiteten og kvaliteten af dine opslag.

    • Finde på kreative opslag på kommando.

    • Mindske tiden du bruger på opslag.

    • Lave opslag, der er originale og skiller sig ud fra mængden.

    Dine kollegaer (eller din kat, hvis du er selvstændig) vil mistænke dig for at spille whack-a-mole på dit tastatur, fordi du hamrer så mange gode idéer ned på det.

    ”Men hvorfor grine - jeg vil gerne lave noget professionelt?”, siger du, der husker at forholde dig kritisk. Og bare rolig, resultatet bliver professionelt anno 2024, men her er begrundelserne:

    1. Når vi har det sjovt, er det nemmere at være kreativ.

    2. Når et opslag er lavet med iver og begejstring, smitter det positivt af.

    3. Nanna elsker at grine og more sig, og det er egentlig begrundelse nok!

    Kom med, og grin sammen med Nanna.
    CONTENT
    Where
    Store sal

  • Gad du godt, at folk gik fra at sige “øh, hvem?” til “wow, ham!” om dig?

    De sidste tre år har Nick brugt LinkedIn til at ændre karrierevej, lande sit drømmejob og opnå et aktivt netværk – gennem personlig branding.

    Nu giver han dig et indblik i maskinrummet og fortæller, hvordan DU også kan udnytte platformen til at skabe muligheder i din professionelle færden. Uanset om du vil gøre dig til over for kommende kunder, medarbejdere eller arbejdsgivere.

    Forstå blandt andet:

    • hvad der lavpraktisk fungerer, når du skal bygge din digitale identitet

    • hvilke ting Nick har lært af at lave et nyt opslag hver eneste uge

    • på hvilken måde du kan bruge dig selv effektivt i indlæg

    • hvorfor det ikke er farligt at stikke næsen frem

    • hvordan du kommer i gang fra i morgen.

    Du får Nicks egne erfaringer kombineret med indsigter om, hvad andre brugere gør rigtigt for at øge deres synlighed og styrke deres omdømme.

    Hvis du i forvejen begår dig hyppigt på LinkedIn med dit skønne væsen helt fremme i feedet, så er oplægget ikke målrettet din profil. Det er derimod en brandtale til dig, der har brug for at få flået nej-hatten af, og som vil have masser af inspiration til at lukke op for posen med personlighed.

    Måske er du ny derinde. Måske er du skeptisk omkring det hele. Måske kribler det i dig for at tage del i festen.

    Lige meget hvad får du et spark i røverhistorierne, du fortæller dig selv, om, hvorfor du ikke kan finde ud af det, og hvorfor det ikke kan betale sig.

    For det kan det.

    Spørg bare Nicks indbakke – og hans 57% større livsglæde, siden han slap sig selv løs på LinkedIn.
    CONTENT
    COPYWRITING
    PERSONLIG BRANDING
    Where
    Lokale 1

  • Video er en af de mest populære typer content på tværs af alle platforme, og det gælder også på LinkedIn.

    Men succesen kommer ikke af sig selv. Du skal helst både være kreativ, struktureret og træffe bevidste valg (og fravalg).

    Til dette oplæg kommer du til at høre om:

    • De vigtigste aspekter, du skal arbejde med for at få større synlighed og engagement på jeres videoer.

    • Hvordan du definerer målgrupper og beslutter dig for emner og formater.

    • Hvilke AI-værktøjer, der kan hjælpe dig med at effektivisere dit arbejde med video.

    • Hvordan du måler på resultaterne.

    Undervejs får du masser af konkrete tips og tricks, du kan implementere og bruge i din dagligdag med det samme.
    CONTENT
    Video
    Where
    Lokale 207

  • In this dynamic session, dive into the secret sauce of mastering LinkedIn content. We'll unravel the five critical pitfalls that even savvy content creators fall into and explore the transformative art of structuring your posts for maximum impact.

    Discover "Purturing" – the winning blend of publishing and nurturing your content, ensuring each post not only reaches but resonates with your audience.

    Plus, get insider insights into the latest algorithm updates and learn how to tailor your content type and structure to different situations for unparalleled engagement.

    You will learn about:

    • Common Pitfalls: Uncover and avoid top content creation mistakes.

    • Structuring Success: Master diverse writing structures for engagement.

    • The Art of Purturing: Learn to publish and nurture for maximum impact.

    • Repurpose Like a Pro: Smart strategies for repurposing quality content.
    ALGORITME
    CONTENT
    Where
    Store sal

  • De fleste kender til det i marketing: Vi har brugt oceaner af tid på vores strategi, især vores go-to-market strategi - men nu er det tid til handling, og vores ledere vil have resultater - nu.

    Casper var i samme båd.

    Så han satte sig for at løse problemet med AI, og i denne talk viser han, hvordan de i SparkForce har udviklet en kraftfuld AI 'motor', der ikke kun hjælper dem med at oprette og udtænke deres go-to-market strategi (for deres kunder), men også hjælper dem med hurtigst muligt at få det til at blive et fuldt funktionsdygtigt LinkedIn annonce setup.

    Du kommer til at høre om, hvordan Casper:

    • Mapper persona'er

    • Mapper valueprops

    • Identificerer pain points

    • Laver segmenter

    • Tilpasser tone of voice

    Og hvordan han omregner det hele til 120+ forskellige ad variationer, som er klar til at blive skudt afsted inden for en uge.

    Ja, du hørte rigtigt.

    I denne præsentation vil Casper Rouchmann vise dig ikke kun HVORDAN han gør det, men også HVORFOR du bør gøre det samme.

    Og bedst af alt, så vil Casper dele en række eksperttips og smarte tricks undervejs - så du er fuldt klædt på til at give den max gas med LinkedIn ads sammen med AI.

    AI
    ANNONCERING
    Features
    TOOLS
    Where
    Lokale 107

  • Hvordan får du alt fra den øverste topledelse til medarbejderne på gulvet aktiveret på LinkedIn?

    ATP har arbejdet med employee advocacy i fire år, og i dag er deres indsats et patchwork af initiativer, der sikrer medarbejderambassadører på tværs af hele organisationen.

    De er gået fra at have ét stort employee advocacy-program til at have flere tangenter at spille på, og det har betydet, at alt fra direktør til kunderådgiver er blevet aktive på LinkedIn.

    Men hvordan er de lykkes med det? Og hvad kan du lære af det?

    Det kan du blive klogere på til dette oplæg, og du går derfra med:

    • en næsten køreklar opskrift til, hvordan du sikrer medarbejderambassadører på alle niveauer i organisationen

    • inspiration til forskellige initiativer og forløb, som du kan putte ind i din egen employee advocacy-indsats

    • en håndfuld af de vigtigste do’s and don’ts, som ATP har gjort sig med employee advocacy de sidste fire år.
    EMPLOYEE ADVOCACY
    STRATEGI
    Where
    Lokale 1

  • In the age of AI-generated content, it’s even more important to write with a unique voice on social media. While GPTs make writing faster, they don’t improve your writing skills.

    AI trends will come and go. Your skill? Here to stay.

    Many people struggle either with writing anxiety or posting anxiety. The content creation process takes too long. A single LinkedIn post can take hours.

    Let’s change that.

    In the last 13 years, Jasmin devised a 7-step storytelling framework that ensures your voice is heard, your writing is improved, and your audience is hooked till the end. A writing approach fully optimized for LinkedIn.

    You will learn how to:

    • Write hooks in the easiest (and fastest) way possible

    • Retain the attention generated by your (good) hooks

    • Structure your posts in a way that boosts readability

    • Make every post include your unique brand and tone

    • Seek out an “applause moment” in every single post

    • Inspire your readers to stay and get more comments

    • Improve your writing skills, specifically for LinkedIn

    CONTENT
    COPYWRITING
    PERSONLIG BRANDING
    Where
    Store sal

 
June Sejrup, LINKED SUMMIT 2022 testimonial

”Fed konference – som der virkelig er behov for”

LinkedIn er en super vigtig kanal i mit arbejde med B2B og markedsføring – og jeg vil gerne holde mig opdateret på, hvad der rør sig, og hvilke trends og tendenser der er.

Så jeg havde høje forventninger til LINKED SUMMIT 2022 …

… og de blev indfriet!

Jeg fik både masser af inspiration, viden og konkrete ideer, som jeg kan bruge i mit arbejde. Og så var det bare et plus, at der også var fokus på at netværke!

Noget af det fedeste ved konferencen var, at jeg kunne sammensætte mit eget spor, så jeg kunne vælge oplæg i forhold til mit fag og fokus.

Og så var oplægsholderne virkelig PÅ og brændte igennem! Der var ingen af de her lidt flade indlæg som på nogle konferencer, hvor jeg har haft en oplevelse af, at oplægget mest handlede om at promovere et produkt eller en virksomhed.

Jeg har arbejdet med LinkedIn i et stykke tid, men efter LINKED SUMMIT er jeg begyndt at arbejde mere bevidst med min indsats og har sammen med min kollega fået lagt en strategi. Så jeg kan varmt anbefale at tage med.

Det er en fed konference – som der virkelig er behov for!

June Sejrup

Head of B2B Marketing Network
Danish Export Association


OPLEV ÅRETS KONFERENCE

Få ny viden og inspiration til dine aktiviteter på LinkedIn.