Program

8 TIMER // 23 TALERE // 400 DELTAGERE

Tryk "livestream" for at se online programmet

Åbn alle +
  • LINKED SUMMIT 2022: PROGRAM


  • Kom i god tid, så du i ro og mag kan tjekke ind og blive klar til konferencen. Vi står klar til at tage imod dig.
    Where
    Foyeren

  • Det kan være lidt angstprovokerende at møde op til en konference, hvor du (måske) ikke kender særligt mange. Derfor arrangerer vi disse 30 minutter, hvor du networker sammen med andre, der også er alene afsted. Resten af dagen har du nye bekendtskaber, du kan snakke med i pauserne og gå til indlæg sammen med. Der vil være en professionel facilitator, som styrer alle sikkert igennem.
    Where
    Lokale 1

  • Mette Will byder velkommen til første udgave af Danmarks nye konference KUN om LinkedIn.
    LIVESTREAM
    Where
    Store Sal

  • If you want your brand to truly stand out from the competition, you have to embrace modern thought leadership on LinkedIn.

    How?

    By leveraging your employees and empowering them to build their own LinkedIn personal brands. Combine the power of their personal brands with your company's thought leadership and you’ll stand out from 99% of the competition.

    Discover the 3 steps you can take right now to build your thought leadership dream team:

    1) How investing in your employees’ personal brands will generate long-term ROI

    2) How to create engaging LinkedIn thought-leadership content quickly

    3) How to build an influential brand on LinkedIn that attracts new customers and new talent

    The 3 steps your team can implement right now to build your LinkedIn thought leadership strategy

    STRATEGI
    EMPLOYEE ADVOCACY
    PERSONLIG BRANDING
    LIVESTREAM
    Where
    Store sal

  • Engang kunne du KUN vælge tekst-formatet til dine opslag på LinkedIn. Men den tid er selvfølgelig for længst forbi. I dag kan du vælge blandt et hav af indholdsformater - fra GIFs, slides og lives til meningsmålinger, artikler, nyhedsbreve - og meget mere!

    Værktøjerne giver os kommunikatører et kæmpe potentiale, men det kan også være svært at bevare overblikket og træffe de rigtige beslutninger. For hvordan vælger du det rigtige format til den enkelte opgave, så du når dine mål?

    Nanna Sondrups indlæg hjælper dig godt på vej!

    Du får:

    - Viden om relevante content formater – og dem du (næsten) helt skal droppe

    - Inspiration til indhold til de forskellige formater – altså hvad du kan skrive/sige

    - De klassiske brøler, som næsten alle begår – og hvordan du undgår dem

    - Guldkornene, der gør dig modigere og mere innovativ

    Kom med, og få hands-on værktøjer og konkrete eksempler, du kan implementere i dit eget arbejde med content - allerede i morgen.

    Oplægget er for dig, der:

    - vil hæve visninger, interaktion og konvertering af det organiske content

    - vil være skarpere på indhold, så du får mere ud af den tid, du investerer i LinkedIn

    - arbejder med værdiskabende content, der styrker dit/jeres brand

    - læner dig frem i stolen, når nogen siger ”content marketing” eller ”adfærdsdesign”.

    CONTENT
    LIVESTREAM
    TOOLS
    Where
    Store sal

  • “Ej, storytelling – so last årtusind, am I right?”

    Sandt; storytelling er ikke den nyeste trend. Tværtimod. Storytelling er ældre end Dronning Elisabeth og Tollundmanden – TILSAMMEN!

    Storytelling er den ædle disciplin, hvor du både underholder og overbeviser – på samme tid.

    Det er gennem dine historier, du bliver husket. Det er gennem dine historier, du opbygger dit personlige brand. Og når du har lært trinene, er det gennem dine historier, du lander nye kunder.

    Ku’ du tænke dig at lære trinene? Det kan vi da godt finde ud af.

    Hop ind i salen her, og lad Simon Krag Linde vise dig, hvordan du vinder hjerter på LinkedIn.

    CONTENT
    Where
    Lokale 207

  • Når du er aktiv på LinkedIn efterlader du dig en masse data. Data som indeholder guld. Guld du kan få glæde af.

    I dette oplæg dykker vi ned i hvor og hvordan du får mest mulig ud af din data på LinkedIn, med karrierefremmende resultater for øje.

    Lær mere om, hvad du bør kigge efter, og hvordan det skaber værdi for dig og dit personlige brand samt den virksomhed, du arbejder for.

    STRATEGI
    TOOLS
    Where
    Lokale 109

  • Emil will introduce you to the immense possibilities of LinkedIn when it comes to recruiting, e-learning and social selling. We will be looking in to what you can achieve when you are powered by the strongest professional network in the world.
    STRATEGI
    REKRUTTERING
    EMPLOYER BRANDING
    Where
    Lokale 107

  • Du gider ikke følge et logo på LinkedIn, vel? Det gør din kunde heller ikke.

    Din kunde vil høre fra virksomhedens medarbejdere. De fortæller nemlig historierne bedre og mere autentisk, end du kan gøre fra din stol i marketing- eller kommunikationsafdelingen.

    Derfor giver flere og flere virksomheder ordet til medarbejderne på sociale medier. Og med stor succes.

    Men hvordan finder du de rigtige medarbejdere og klæder dem på til et (arbejds)liv på LinkedIn? Og hvordan kan jeres satsning på employee advocacy give værdi for både virksomhed, medarbejder og modtager?

    Det bliver du klogere på til dette indlæg, og du kan forvente at gå derfra med:

    1) En håndfuld konkrete tips til at finde de rigtige medarbejdere til dit ambassadørkorps

    2) Inspiration til, hvordan du hjælper dem i gang – og holder dem til ilden – uanset om de er nybegyndere eller har flere connections end dig på LinkedIn

    3) En bunke (danske) eksempler på employee advocacy af bedste skuffe.

    Målgruppe:

    Indlægget er relevant for dig, der ønsker lade medarbejderne fortælle deres og virksomhedens gode historier på LinkedIn, men mangler inspiration til at komme i gang.

    EMPLOYEE ADVOCACY
    LIVESTREAM
    Where
    Lokale 1

  • Du kender sikkert til udfordringen med at skabe synlighed omkring virksomhedens kommercielle aktiviteer via jeres virksomhedsside.

    Salgsopslagene med produkter og "Ring til os" eller "Læs mere om produktet via linket her" virker bare ikke - hverken når det gælder rækkevidde eller engagement.

    Det gælder derfor om at tænke helt anderledes for at få succes med virksomhedssiden, og det er lige præcis hvad LinkedIn og social selling ekspert Leif Carlsen fra Social Selling Company vil give dig inspiration til.

    Leif giver dig 3 konkrete og operationelle trin til, hvordan du kan skabe retning og fremdrift på jeres virksomhedsside i.f.t. jeres kommercielle aktiviteter.

    Du får også et bonustip, der viser dig, hvordan du hjælper din salgsstyrke med at genbruge indhold fra jeres virksomhedsside - vel at mærke uden at det bliver direkte kopier af opslagene.

    Indlægget er for dig, der skriver og publicerer kommercielle opslag på jeres LinkedIn virksomhedsside.

    STRATEGI
    CONTENT
    LIVESTREAM
    Where
    Store sal

  • Mulighederne på LinkedIn er mange. Men det er de juridiske faldgruber også.

    Til dette indlæg vil Lars Frederik von Bülow fra Forbrugerombudsmanden skabe overblik over, hvordan du som person eller virksomhed overholder markedsføringsloven og undgår spam og skjult reklame, når du bruger LinkedIn.

    Du kommer bl.a. til at høre om:

    - hvordan du kontakter folk, uden der er tale om spam

    - hvornår kommunikationen kræver samtykke

    - hvilke regler der gælder, når medarbejderne er ambassadører for virksomheden

    - hvornår opslag skal markeres som reklame

    - de klassiske juridiske faldgruber.

    Indlægget er for dig, der vil opdateres på, hvordan Forbrugerombudsmanden fortolker markedsføringsloven i forhold til virksomheders og enkeltpersoners aktiviteter på LinkedIn.

    JURA
    Where
    Lokale 207

  • Har du nogensinde brugt en bot til at kontakte folk? Eller måske brugt et tool til at skabe auto-generet engagement? Eller hvad med et tool der skaffer dig arbejdsmailen på alle dem du drømmer om?

    I den her session tager Casper dig igennem alt det, og meget mere. Det bliver nørdet, praktisk og samtidig strategisk, så du også får en forståelse af hvordan du skal strikke det hele sammen i hverdagen.

    AUTOMATISERING
    TOOLS
    Where
    Lokale 107

  • Publishing content on LinkedIn without understanding the dynamics of the algorithm is like playing a board game without knowing the rules.

    You will never win!

    During this session you will get a unique insight in the most important elements of the LinkedIn Algorithm. What, when and how to post will no longer hold secrets to you.

    We will talk about Dwell Time, Hashtags, Engagement, External Links, Conversion and much more.

    Get ready for this rollercoaster to boost your views and engagement and leverage the power of LinkedIn to convert to more awareness and business.

    STRATEGI
    ALGORITME
    LIVESTREAM
    Where
    Store sal

  • Glem algoritmen - for en stund.

    Glem alle de ting du har hørt man SKAL gøre på LinkedIn for at få succes.

    Læn dig i stedet tilbage og hør en inspirerende, tankevækkende – og underholdende – historie om hvordan Thorleif Gotved har brugt LinkedIn gennem over 15 år, til at fastholde/tiltrække kunder, samarbejdspartnere, journalister – og andre professionelle relationer.

    Fokus vil være på den GODE historie - hvordan du finder den og får den formidlet – også selvom emnet i andres øjne fremstår knastørt.

    Samt evnen til at TURDE tage chancer.

    Oplægget er for dig som gerne vil inspireres til at bruge LinkedIn til personlig branding, hvad enten du er kommunikationskonsulent, selvstændig, karriererådgiver – og/eller har et ønske om at få mere synlighed på LinkedIn.

    Deltag og få:

    - 6 ”ekspert-regler” som Thorleif med succes har overtrådt

    - Konkrete tips til optimering af indlæg og profiler

    - Et indblik i LinkedIns udvikling fra 2003 og til i dag

    - En introduktion til den eneste måde at bruge LinkedIn på (som slet ikke er så dogmatisk som det måske lyder).

    PERSONLIG BRANDING
    Where
    Lokale 107

  • En af de største udfordringer, når du søger efter medarbejdere på LinkedIn, er at etablere den struktur, der skaffer virksomheden de bedste resultater.

    Det får du løsningen på i dette indlæg, hvor du kommer til at høre om:

    - Hvordan du selv søger efter medarbejdere på LinkedIn, og hvad du kan udrette med hhv. den gratis version og betalingsversioner som Recruiter Lite og LinkedIn Recruiter.

    - Søgestrategier, herunder værktøjer til målrettet search og opbygning af talent pipeline med gratis versionen og LinkedIn Recruiter, boolean search og søgefiltre (inkl. de fælder, du skal undgå).

    Du får også en skabelon til din søgestrategi og nogle friske tal på, hvilke og hvor mange danskere, der aktivt søger job på LinkedIn.

    Indlægget er for dig, der arbejder med rekruttering og har brug for viden og overblik, så du kan finde og lande de rigtige ansøgere via LinkedIn.

    REKRUTTERING
    Where
    Lokale 109

  • Hvordan kan LinkedIn gøre din salgsafdeling 85% mere effektiv? Hvilke nye strategier på LinkedIn, skal du lægge mærke til? Og hvordan skaber du sammenhæng mellem din salgs- og marketingafdeling?

    Det er nogle af de spørgsmål, du får besvaret til dette indlæg.

    Du får konkrete cases, hører om unikke LinkedIn strategier og får indblik i de største faldgruber Elite Advertising ser, når de overtager en Campaign Manager. Alt sammen for at lære hvordan du får dine annoncer til at skalere.

    Indlægget er for dig, der allerede er i gang med annoncer på LinkedIn og søger viden og inspiration til at tage din annoncering til næste niveau.

    ANNONCERING
    LIVESTREAM
    Where
    Store sal

  • Der er en grund til, du er på LinkedIn, right?

    Jeg gætter på, du gerne vil vinde hjerter og dankortcifre. Opgaver, kunder, samarbejdspartnere. Den slags. Men hvordan?

    Hvordan bruger du LinkedIn, så du tiltrækker det rigtige publikum? Og hvordan vinder du deres hjerter og hjerner – så de flokkes om dig, og ordrerne vælter ind?

    I oplægget her får du opskriften på, hvordan du forvandler LinkedIn til en utrættelig leadmaskine.

    Du lærer:

    - Hvordan du skriver dine opslag, så dine kunder elsker dem.

    - Hvilke to ting du ALTID skal gøre, inden du udgiver dit opslag.

    - Hvilken myte om LinkedIn, du kan begrave med det samme.

    - Min yndlingsteknik (hvis du lover ikke at fortælle den til nogen).

    Kort sagt: Du får konkrete redskaber og teknikker til at skaffe leads og kunder gennem LinkedIn.

    Kom glad. Det bliver hyl.
    LIVESTREAM
    Where
    Lokale 1

  • Storytelling, retoriske virkemidler, salgspsykologi… Og så er der den ting, som gennemsyrer det hele: Sproget. Ikke det nationale, men det snorktørre eller sprælvitale.

    Du kan nemt komme til at skrive ej-det-bliver-simpelthen-en-anden-dag-jeg-læser-det-agtigt.

    Men du kan også skrive, så folk bliver hængende fra start til slut, uanset hvor ligeglade de er med det, du sælger, og hvor irrelevant en historie du fortæller. Bare fordi de ikke kan løsrive sig fra din legende livlige røst.

    Vil du også ha’ mer’ personlighed på din profil? Fler’ likes og faste læsere?

    Nick Hvidtfeldt viser dig, hvordan du malker alfabetet, så ordene sprøjter publikum direkte i deres trætte øjne – og gør dem våde i konsensussen om, at dit indhold er lækkert.

    Giv din tekst en Ritalin®-indsprøjtning, der tager den fra halvdød til knaldsprød. Hør, hvorfor det kan være en god idé at tegne uden for ordbogens facitstreger, og lur et par af de forbudte trin på tastaturet.

    Oplæggets input kan bruges mange steder, både B2C og B2B, men er især relevante i konkurrencen med alle de fede opslag i din læsers feed. Her gælder det om IKKE at være en grå mus blandt regnbueørred!

    Så kom og lær at gøre et showstoppende LinkedIndtryk, der giver jubelbrøl, som var du en 20-årig Britney Spears.

    CONTENT
    LIVESTREAM
    Where
    Store sal

  • Når du tænker på influencer marketing, tænker du måske ikke på LinkedIn som det første. Men det burde du. For den organiske reach er høj, og det samme er influencernes troværdighed. Influencer marketing er i rivende udvikling på andre platforme, og det begynder at røre på sig på LinkedIn.

    Josephine Staunsbjerg beskæftiger sig til dagligt med influencer marketing – også på LinkedIn – og Anders Liu-Lindberg er influencer på LinkedIn. Anders deler tallene bag hans succesfulde tilgang til influencer marketing på LinkedIn, og Josephine gennemgår en case som viser, hvorfor du skal bruge influencere i din strategi.

    Where
    Lokale 109

  • Video er en af de stærkeste typer content på tværs af alle platforme, og det gælder selvfølgelig også på LinkedIn. Men succesen kommer ikke af sig selv.

    For at få succes med dit videoindhold, er der flere forskellige parametre, du skal have fokus på - såsom format, emne, opbygning og måling af resultaterne.

    Til dette indlæg gennemgår Nikolaj de vigtigste ting, du skal have styr på, når du vælger at lave indlæg med video. Du får også konkrete tips, du kan bruge i din dagligdag - uanset om du selv står for videomaterialet eller hyrer folk til det.

    Indlægget er for dig, der arbejder med markedsføring på LinkedIn og måske har erfaring med videoer, uden at være ekspert.

    CONTENT
    LIVESTREAM
    Where
    Lokale 1

  • Employerbranding er ikke mystisk djævlekunst.

    Selvom Linkedin skvulper over af gode råd og eksperter på området, bliver emnet tit mudret for at gøre det dybere. Det svære er at turde være ærlig i sin kommunikation. Det svære er at kende forskel på at finde ind til – og ikke finde på, hvem I er. Det er jo jer, som nye medarbejdere skal kunne lide. Det største man kan bede folk om, lige efter at elske dig, er at arbejde for dig.

    Oplægget byder på eksempler og inspiration og forhåbentlig en anden slags lyst til at komme i gang selv, end desperationens absolutte mod.

    Indlægget er for alle, der arbejder med eller er interesseret i employer branding.

    EMPLOYER BRANDING
    Where
    Lokale 207

  • Her er måske så det ene indlæg, som IKKE handler om LinkedIn. Derimod handler det om, hvordan du får ledelsen til at forstå værdien af Marketing og den digitale kanal, så de siger ja til dine indsatser – også jeres LinkedIn-indsatser.

    Marketing KAN ikke arbejde fokuseret og datadrevet med at skabe leads eller salg til forretningen, hvis teamet fortsat forventes at fungere som servicekontor for resten af organisationen.

    Det skaber i stedet et marketingteam, der ikke får lov at fokusere, og som løber til højre og venstre – med alt for mange bolde i luften – og alt for lidt tid og eksekveringskraft til følge op og optimere på resultaterne til forretningen.

    Du får i det her oplæg konkrete, handlingsorienterede trin, der kan hjælpe dig til at:

    - Skabe forståelse i ledelsen for værdien af Marketing og den digitale kanal

    - Få opbakning og funding fra ledelsen til en øget digital indsats

    - Etablere nye arbejdsrutiner, der skaber større fokus, flere resultater til forretningen – og en langt federe arbejdsdag for dig selv.

    Win for jeres forretning. Win for dig!

    STRATEGI
    Where
    Lokale 107

 
 

OPLEV ÅRETS KONFERENCE

Få ny viden og inspiration til dine aktiviteter på LinkedIn.