Program

8 TIMER // 26 TALERE // 600 DELTAGERE
 
Åbn alle +
  • ODENSE


  • ONLINE & OPTAGELSER


  • Kom i god tid, så du i ro og mag kan tjekke ind og blive klar til konferencen. Vi står klar til at tage imod dig.
    Where
    Foyeren

  • Kommer du alene til konference? Eller vil du bare gerne møde nye mennesker? Så start konferencedagen med en halv times networking! Resten af dagen har du nye bekendtskaber, du kan snakke med i pauserne og gå til oplæg sammen med. Der vil være en professionel facilitator, som styrer alle sikkert igennem de 30 minutter.
    Where
    Lokale 1

  • Mette Will byder velkommen til anden udgave af Danmarks eneste konference KUN om LinkedIn.
    Where
    Store Sal

  • Hvad er de vigtigste do’s & don’ts inden for LinkedIn-annoncering? Hvordan undgår du at begå de samme fejl som dine konkurrenter? Og hvilke 7 steps SKAL du have styr på for at lykkes med din LinkedIn-annoncering?

    Alt det får du svar på i dette indlæg.

    Du får er helt unikt indblik i No Zebras LinkedIn Playbook, der samler konkrete tips, de største faldgruber og ikke mindst de skarpeste cases fra 700+ LinkedIn-kampagner og 6+ mio. håndteret i ad spend.

    Indlægget er for dig, der allerede er lidt i gang med LinkedIn-annoncering og ønsker konkrete tips til, hvordan du kan tage din annoncering til næste niveau – både inden og uden for landets grænser.
    ANNONCERING

  • LinkedIn til interessevaretagelse og politisk kommunikation handler ofte om at ramme få personer præcist. Der er LinkedIns algoritmer og data en guldgrube og en effektiv vej til at nå embedsmænd og politikere.

    Hør hvordan de dygtigste interesseorganisationer kombinerer deres offline-overtalelse med LinkedIns værktøjer og flytter magt.

    Oplægget er målrettet dig, der arbejder for fx en NGO, en interesse- eller brancheorganisation, en kommune, et ministerium eller en styrelse.
    CONTENT
    STRATEGI

  • En eftermiddag sidst i oktober 2019 skrev tekstforfatter Carsten Ørris Jeppesen sit første ”rigtige” opslag på LinkedIn – i et mix af nød og nysgerrighed: Siden 2005 var kunderne kommet til ham af sig selv. Men nu var kalenderen tom.

    Sekundet før han trykkede ”Opslå,” tænkte han bekymret: ”Mon det her virker?”

    Dét gjorde det. I dén grad.

    I dagens Linked Summit-oplæg lærer du …

    • Hvordan du drysser én bestemt ingrediens i dine LinkedIn-opslag, som læseren får fordel af. Og som ingen af dine konkurrenter kan kopiere.

    • Hvilken tone-of-voice du bør vælge – privat, personlig eller professionel.

    • Hvordan du går fra ”køb det, jeg sælger” til ”træk et nummer” – lidt kækt sagt.

    • Hvordan du får de optimale kunder til selv at opsøge dig.

    Undervejs krydrer Carsten oplægget med enkle, effektive og lavpraktiske tekstnørderier, du ikke behøver være tekstforfatter for at få glæde af.

    Ved du fx, hvad der sker, når du sætter din første sætning i anførselstegn; om flere eller færre læser dit opslag? Eller hvorfor 75/25-reglen gør din tekst mere relevant for læseren?

    Få også svar på livets største gåde: Må vi overhovedet grine på LinkedIn? Og hvilken risiko løber vi … ved at lade være?

    Men find især ud af, hvorfor du bør pakke den stalkende, klamme salgsattitude langt væk: Carsten har fået spændende kontakter, afvekslende kundeopgaver og endda et fuldtidsjob på grund af sine opslag – UDEN at pitche én eneste gang.

    Advarsel: Du kommer også til at høre nogle forrykte og langt ude anekdoter, han er sluppet urimelig godt fra at skrive om på LinkedIn.

    Vel mødt.
    CONTENT

  • Der er ingen tvivl om, at personlige profiler er blevet en stærk kommunikationskanal, som virksomheder og organisationer er nødt til at forholde sig til.

    Medarbejdernes opslag på sociale medier har vist sig at være en effektiv kanal til at kunne styrke både branding, rekruttering, salg og være et fantastisk greb til at nuancere omtale af virksomheden. En employee advocacy-indsats skaber også værdi internt i form af højere vidensniveau, øget stolthed og fastholdelse.

    Men hvordan skaber man retning og gode rammer, der gør både ledelsen og medarbejderne glade? Og hvordan ser en employee advocacy-indsats ud, som passer til netop jeres virksomhedskultur, produkter og forretningsmål? Det får du konkrete råd til i dette oplæg.

    Du får de 5 vigtigste, strategiske overvejelser du skal gøre dig, inden du går i gang med at planlægge din EA-indsats.

    Oplægget er til dig, der har brug for gode råd til at skabe et godt fundamentet, så medarbejderne trygt kan styrke deres position på sociale medier - og så dit arbejde med employee advocacy skaber effekt på organisationens brand og bundlinje.

    EMPLOYEE ADVOCACY

  • Det er svært (næsten umuligt) at få en LinkedIn-virksomhedsside til at “virke”. Og det er ikke, fordi dine opdateringer er “ringe”. Virksomhedssider er bare lidt noget gøgl.

    ‌De personlige LinkedIn-profiler er til gengæld bare 10 gange federe og mere effektive, når det handler om at nå langt ud og få engagement.

    ‌Linkedin virksomhedssider og personlige LinkedIn profiler kan noget forskelligt. Tilsammen kan de noget helt fantastisk. Og det er det du får med dig fra dette oplæg. 

    ‌ 7 konkrete taktikker du kan tage med dig hjem og bruge i morgen. 

    ‌ Oplægget er til dig der sidder med virksomhedens LinkedIn side og er på jagt efter konkrete tiltag, der giver virksomhedens samlede reach et boost.
    CONTENT
    STRATEGI
    Virksomhedssiden

  • Kom og lyt med, når Mette Will sætter eksperterne Richard van der Blom og Mark Williams stævne for at debattere content på LinkedIn.

    Der findes heldigvis ikke én opskrift på, hvordan du lykkes med dit indhold på LinkedIn. Til gengæld findes der enormt mange meninger og myter om det. De bliver livligt udvekslet og manet til jorden her!

    I løbet af talkshowet kommer du til at høre om forskellige contentformater der rykker (eller ej), vitale principper for succesfuldt indhold, og hvad vi forventer os af fremtiden. Vi kan nok heller ikke holde os fra at diskutere kunstig intelligens, algoritme, automatisering og falske profiler!

    Der vil være rig lejlighed til at stille spørgsmål til eksperterne og blande sig i debatten.
    ALGORITME
    CONTENT
    STRATEGI

  • Sukker du efter redskaberne til at skabe indhold, der får folk til at stoppe op og slubre det i sig? Indhold, der er gavnligt for dig og dit brand, og indhold, der får dine læsere til at interagere og giver dem en klar fornemmelse af, hvad du og din forretning er for en starut?

    Så handler det ganske enkelt om at skrive en god, lille, skarpvinklet historie. Hver gang. En, der er pirrende nok, til vi vil have den, og relevant nok til, vi kan bruge den. Og så må den gerne skille sig lidt ud.

    På en lille time vil du blive udstyret med 9 greb, som journalister og mediehuse bruger til at skabe godt, læseværdigt indhold. Lige fra idégenerering, vinkling og at blive skarp på, hvad du vil med din tekst, til at bruge storytelling til at vække følelser i læseren - også omkring dig og din virksomhed.

    Du stikker afsted med konkrete tips, huskesætninger og modeller til, hvordan du løser hvert eneste trin, så du kan gå hjem og skrive skarpere, stærkere og mere interaktionsskabende allerede i morgen. Tilsæt et godt drys personlighed, et voila – magnifique!

    Du skal ikke sukke længere. Kom bare med indenfor.
    CONTENT

  • Uanset om du arbejder som solo-selvstændig eller for en større virksomhed med en marketingafdeling og professionelle grafikere, så kender du garanteret udfordringen:

    I hverdagen har du brug for at lave noget grafisk design selv!

    På LinkedIn vil du måske gerne lave karusseller, opslag med billeder og grafik eller et cover til enten din personlige profil eller virksomheden. Dit grafiske design skal tiltrække sig opmærksomhed og fungere på alle platforme – men det er ikke altid nemt, og man kan få sig nogle grimme overraskelser.

    Til dette oplæg får du styr på nogle vigtige grafiske grundprincipper, så du kan gå hjem og lave meget bedre grafisk design til LinkedIn - fx i Canva, som er en af Sarahs spidskompetencer.

    CONTENT
    PERSONLIG BRANDING
    TOOLS

  • It’s clear that posts that are more ‘personal’ than ‘business’ do better on LinkedIn with higher levels of engagement and visibility but our aim is to influence our potential business customers and generate leads so how can we compete with puppy photos, crying CEO's and funny videos?

    The answer is the sweet spot where we take a more personal approach to our business posts on LinkedIn.

    In this talk, Mark Williams will examine the reasons for the popularity of personal content and why it is successful.

    He will then demonstrate examples of highly popular posts both personal and business and demonstrate how the less popular business posts could be adapted to make them more appealing and visible.

    Takeaways:

    - A clear understanding of why personal content succeeds

    - An understanding as to why dry business topics and promotional content will mostly achieve poor reach

    - The importance of authenticity

    - How to take a more interesting, personal approach to a business subject

    - How to make your content more comment-worthy

    CONTENT
    PERSONLIG BRANDING
    STRATEGI

  • LinkedIn kan meget mere, end de fleste ved. Måske går du glip af fede features, som kan være med til at give dig endnu bedre resultater på platformen? Tonny Mikkelsen guider os igennem alt det, der sker på LinkedIn. Det, du bare SKAL vide.

    Du bliver klogere på de nyeste features, som du allerede kan implementere nu. Tonny graver i gemmerne og afslører nogle af de muligheder, som langt, langt de fleste af os har overset. Til sidst tager han dig med på besøg i LinkedIns pipeline for et kig på de funktioner, der er på vej til os alle sammen.

    Forvent en spændende rundtur i emner, der kan styrke dig og din virksomheds branding på LinkedIn. Tonnys tilgang er lavpraktisk, og han krydrer præsentationen med konkrete og let omsættelige råd, som giver dig øjeblikkelig værdi.
    Features

  • Hvilke fire discipliner skal du altid forfine for at forbedre dine LinkedIn-kampagner? Hvad kendetegner den effektive LinkedIn-annonce? Og hvilke kreative greb skal du huske, når du skaber dit indhold?

    Indlægget giver dig alle svarene, og vi zoomer i særlig grad ind på den kreative disciplin.

    Du får indblik i de fire hjørnesten, som enhver LinkedIn-annoncør skal arbejde med for at få succes; strategi, indhold, kampagneopsætning – og den data som giver dig feedback til at forbedre de tre andre hjørnesten i en evig cyklus.

    Indlægget dobbeltklikker på den kreative disciplin, og vi udforsker, hvordan du skaber indhold skræddersyet til succes på LinkedIn – uanset om du har branchens største indholdsmuskler eller kæmper en sej kamp ud fra stærkt begrænsede ressourcer. 

    Indlægget er både for den nysgerrige, som stadig har til gode at lancere sin første LinkedIn kampagne, og den øvede LinkedIn annoncør der jagter ny kreativ inspiration til at skabe endnu bedre resultater.
    ANNONCERING

  • Hvordan skaber man et fællesskab, der giver god energi, stolthed og lyst til at dele ud af sit arbejdsliv på LinkedIn? Rådgivervirksomheden Rambøll arbejder struktureret med employee advocacy, og EA-programmet ”BlueBuzz” understøtter i dag virksomhedens rekruttering, fastholdelse og positionering på globalt plan.

    Du lærer:

    • Hvilke greb der skaber et fællesskab blandt kolleger på LinkedIn

    • Hvordan du skaber et skalerbart program, der kræver samme indsats – uanset om du har 50 eller 500 kolleger ombord

    • Hvordan du skaber engagement helt fra starten

    • Hvilken betydning det har, og hvordan du giver dit EA-program en identitet

    • Hvordan du fastholder motivationen hos dine kolleger.

    Du får også konkrete ideer til at måle din indsats, så din chef og kolleger ikke er tvivl om, at dit EA-program skaber værdi for organisationen.

    Oplægget er for dig, der vil have konkrete eksempler og ideer til, hvordan du kan drive employee advocacy i din egen organisation.

    EMPLOYEE ADVOCACY

  • Lær at levere en syngende lussing frem for vattede fyldord med en bedre forståelse for, hvordan du vælger og bruger konkret sprog.

    Ord der taler til sanserne som “duften af syrener i forsommeren” i stedet for “en sød duft af blomster”, efterlader dine læsere med et billede på nethinden og en mere klar fornemmelse for, hvor du vil have dem hen.

    I dette oplæg dykker vi ned i:

    • Hvordan du med præcision, integritet og billedsprog kan skrive bedre og mere konkrete tekster.

    • Hvorfor et tillægsord ikke bare er et tillægsord, og hvorfor der er nogle, du bør undgå.

    • De psykologiske forklaringer bag ord, som kan gøre en tekst inkluderende eller ekskluderende for dine læsere.

    Desuden får du (konkrete) råd til at vride bedre input ud af dine kolleger og samarbejdspartnere, når du skal hjælpe andre med at nå nye sproglige tinder.
    CONTENT

  • Tekst på vej.
    CONTENT
    PERSONLIG BRANDING
    Video

  • Virksomhedssider på LinkedIn er ofte dødkedelige og uinspirerende. Lad os bare være helt ærlige.

    Det er heller ikke nemt at lave mirakler på en platform, hvor det personlige element og indhold er i centrum.

    Derfor ender det ofte med de gamle, støvede opslag om, at Hanne fra Regnskab har jubilæum, at der var kage på kontoret, eller at I nu tilbyder 117 produkter inden for langsomt tørrende maling.

    Det skaber absolut ingen værdi for dine potentielle kunder og er netop derfor, at mange ikke prioriterer virksomhedssiden.

    Texta skal ikke pege fingre. De faldt selv i den fælde, hvor der gik hverdag i den. Men det besluttede de sig for at lave om på.

    Resultaterne taler for sig selv, da de opgjorde dem ved udgangen af 2022:

    • Månedlige antal (organiske) visninger: 75-100.000.

    • Gennemsnitlige månedlige antal sidevisninger/-besøg: 1.200 og heraf er ca. 50 % unikke besøgende.

    • Gennemsnitligt månedligt engagement: Lige over 1.000, heraf mere end 125 kommentarer.

    • Gennemsnitlige månedlige nye følgere: Lige over 100.

    • Kommercielt: Gennemsnitligt 3 leads om måneden.

    Hvordan Texta gjorde, og hvad du kan/skal gøre, deler Peter Lauritsen med dig på oplægget, hvor han kommer omkring:

    • Hvilket indhold virker godt på Company Pages?

    • Hvor ofte kan man tillade sig at poste?

    • Hvornår er det særligt relevante at aktivere sin virksomhedsside?

    • Hvordan kan man finde idéer til andet indhold end de gamle travere?

    • Hvorfor er det tiden og pengene værd i det hele taget?

    Peter tager afsæt i sin egen case, men deler også gode og dårlige eksempler fra andre virksomhedssider og brancher.

    CONTENT
    STRATEGI
    Virksomhedssiden

  • Virksomhedens øverste ledere kan være fremragende til at holde taler og udtale sig til pressen. Men det der med at trykke på publicer-knappen på sociale medier kan være mere end svært i en travl hverdag, hvor mange ledere både er bange for at virke selvpromoverende eller få kritik på de sociale medier. Kommer lederen aldrig i gang på LinkedIn, så mister virksomheden en vigtig kanal til kommunikation og interessevaretagelse over for de vigtigste målgrupper.

    I Troels Johannesens oplæg på LinkedIn Summit 2023 får du de vigtigste pointer og redskaber til at få toplederen i gang på LinkedIn som en del af leader advocacy, og du får rammerne til at lægge en plan for, hvordan du får chefen ud over rampen. Det handler om at finde de rette formål, have en engagerende personlig tone og skabe det bedste indhold, der både positionerer lederen og den enkelte virksomhed.
    CONTENT
    EMPLOYEE ADVOCACY

  • Føler du dig som en kedelig grå mus, når du læser andres indlæg på LinkedIn?

    Og hører du dig selv, eller dem som du rådgiver om LinkedIn, bruge vendinger som:

    ”Jeg har ikke noget spændende at skrive om”

    ”Jeg har ikke tid”

    ”Jeg har ikke nok forstand på algoritmerne” …

    Så er det faktisk helt normalt.

    Undskyldningerne står nemlig tit i kø, når det handler om at være synlig på LinkedIn. Men alle har noget at byde ind med. Kunsten er at grave det frem og turde tro på det.

    Hør Thorleif og Trine aflive de dårlige undskyldninger og inspirere med gode eksempler. Så du - eller dem du rådgiver – får lyst til at møsse LinkedIn-frøen.

    Oplægget er for dig, som gerne vil brande dig selv, din organisation og/eller rådgive andre i at stjæle rampelyset på LinkedIn.
    CONTENT
    PERSONLIG BRANDING

  • LinkedIn er for mange virksomheder og professionelle en uundværlig platform. Her bliver vi vurderet af kunder, personale, arbejdsgivere, investorer og samarbejdspartnere.

    Vores ambassadører måler konstant på vores evner, professionalisme, integritet og troværdighed. Dette er for mange et af de vigtigste elementer i deres digitale identitet, og det gælder sandsynligvis både for dig selv, din chef og dine kolleger.

    Selv en mindre shitstorm på LinkedIn kan have alvorlige (måske fatale) konsekvenser og true det digitale omdømme. Derfor er det vigtigt, at du opbygger det rette beredskab og ved, hvordan du håndterer en krise.

    Til dette oplæg bliver du klogere på:

    • Forskellige former for kriser, og hvad der kendetegner en shitstorm

    • Hvordan du forbereder dig på en krise og opbygger et beredskab

    • De alvorlige fejl, mange begår, når de bliver ramt af en krise

    • Elementerne i en begavet og effektiv krisekommunikation

    • Hvordan du evaluerer på en krise og bliver klogere til næste gang.

    Undervejs kommer du til at se eksempler på shitstorms på LinkedIn og andre medier, og du får Williams bud på, om de blev håndteret godt eller skidt – og hvad der kunne gøres bedre.
    KRISEKOMMUNIKATION
    STRATEGI
    Where
    Store sal

  • Mette Will byder velkommen til anden udgave af Danmarks eneste konference KUN om LinkedIn.
    Where
    Store Sal

  • En eftermiddag sidst i oktober 2019 skrev tekstforfatter Carsten Ørris Jeppesen sit første ”rigtige” opslag på LinkedIn – i et mix af nød og nysgerrighed: Siden 2005 var kunderne kommet til ham af sig selv. Men nu var kalenderen tom.

    Sekundet før han trykkede ”Opslå,” tænkte han bekymret: ”Mon det her virker?”

    Dét gjorde det. I dén grad.

    I dagens Linked Summit-oplæg lærer du …

    • Hvordan du drysser én bestemt ingrediens i dine LinkedIn-opslag, som læseren får fordel af. Og som ingen af dine konkurrenter kan kopiere.

    • Hvilken tone-of-voice du bør vælge – privat, personlig eller professionel.

    • Hvordan du går fra ”køb det, jeg sælger” til ”træk et nummer” – lidt kækt sagt.

    • Hvordan du får de optimale kunder til selv at opsøge dig.

    Undervejs krydrer Carsten oplægget med enkle, effektive og lavpraktiske tekstnørderier, du ikke behøver være tekstforfatter for at få glæde af.

    Ved du fx, hvad der sker, når du sætter din første sætning i anførselstegn; om flere eller færre læser dit opslag? Eller hvorfor 75/25-reglen gør din tekst mere relevant for læseren?

    Få også svar på livets største gåde: Må vi overhovedet grine på LinkedIn? Og hvilken risiko løber vi … ved at lade være?

    Men find især ud af, hvorfor du bør pakke den stalkende, klamme salgsattitude langt væk: Carsten har fået spændende kontakter, afvekslende kundeopgaver og endda et fuldtidsjob på grund af sine opslag – UDEN at pitche én eneste gang.

    Advarsel: Du kommer også til at høre nogle forrykte og langt ude anekdoter, han er sluppet urimelig godt fra at skrive om på LinkedIn.

    Vel mødt.
    CONTENT

  • Der er ingen tvivl om, at personlige profiler er blevet en stærk kommunikationskanal, som virksomheder og organisationer er nødt til at forholde sig til.

    Medarbejdernes opslag på sociale medier har vist sig at være en effektiv kanal til at kunne styrke både branding, rekruttering, salg og være et fantastisk greb til at nuancere omtale af virksomheden. En employee advocacy-indsats skaber også værdi internt i form af højere vidensniveau, øget stolthed og fastholdelse.

    Men hvordan skaber man retning og gode rammer, der gør både ledelsen og medarbejderne glade? Og hvordan ser en employee advocacy-indsats ud, som passer til netop jeres virksomhedskultur, produkter og forretningsmål? Det får du konkrete råd til i dette oplæg.

    Du får de 5 vigtigste, strategiske overvejelser du skal gøre dig, inden du går i gang med at planlægge din EA-indsats.

    Oplægget er til dig, der har brug for gode råd til at skabe et godt fundamentet, så medarbejderne trygt kan styrke deres position på sociale medier - og så dit arbejde med employee advocacy skaber effekt på organisationens brand og bundlinje.

    EMPLOYEE ADVOCACY

  • Kom og lyt med, når Mette Will sætter eksperterne Richard van der Blom og Mark Williams stævne for at debattere content på LinkedIn.

    Der findes heldigvis ikke én opskrift på, hvordan du lykkes med dit indhold på LinkedIn. Til gengæld findes der enormt mange meninger og myter om det. De bliver livligt udvekslet og manet til jorden her!

    I løbet af talkshowet kommer du til at høre om forskellige contentformater der rykker (eller ej), vitale principper for succesfuldt indhold, og hvad vi forventer os af fremtiden. Vi kan nok heller ikke holde os fra at diskutere kunstig intelligens, algoritme, automatisering og falske profiler!

    Der vil være rig lejlighed til at stille spørgsmål til eksperterne og blande sig i debatten.
    ALGORITME
    CONTENT
    STRATEGI

  • Sukker du efter redskaberne til at skabe indhold, der får folk til at stoppe op og slubre det i sig? Indhold, der er gavnligt for dig og dit brand, og indhold, der får dine læsere til at interagere og giver dem en klar fornemmelse af, hvad du og din forretning er for en starut?

    Så handler det ganske enkelt om at skrive en god, lille, skarpvinklet historie. Hver gang. En, der er pirrende nok, til vi vil have den, og relevant nok til, vi kan bruge den. Og så må den gerne skille sig lidt ud.

    På en lille time vil du blive udstyret med 9 greb, som journalister og mediehuse bruger til at skabe godt, læseværdigt indhold. Lige fra idégenerering, vinkling og at blive skarp på, hvad du vil med din tekst, til at bruge storytelling til at vække følelser i læseren - også omkring dig og din virksomhed.

    Du stikker afsted med konkrete tips, huskesætninger og modeller til, hvordan du løser hvert eneste trin, så du kan gå hjem og skrive skarpere, stærkere og mere interaktionsskabende allerede i morgen. Tilsæt et godt drys personlighed, et voila – magnifique!

    Du skal ikke sukke længere. Kom bare med indenfor.
    CONTENT

  • LinkedIn kan meget mere, end de fleste ved. Måske går du glip af fede features, som kan være med til at give dig endnu bedre resultater på platformen? Tonny Mikkelsen guider os igennem alt det, der sker på LinkedIn. Det, du bare SKAL vide.

    Du bliver klogere på de nyeste features, som du allerede kan implementere nu. Tonny graver i gemmerne og afslører nogle af de muligheder, som langt, langt de fleste af os har overset. Til sidst tager han dig med på besøg i LinkedIns pipeline for et kig på de funktioner, der er på vej til os alle sammen.

    Forvent en spændende rundtur i emner, der kan styrke dig og din virksomheds branding på LinkedIn. Tonnys tilgang er lavpraktisk, og han krydrer præsentationen med konkrete og let omsættelige råd, som giver dig øjeblikkelig værdi.
    Features

  • Hvilke fire discipliner skal du altid forfine for at forbedre dine LinkedIn-kampagner? Hvad kendetegner den effektive LinkedIn-annonce? Og hvilke kreative greb skal du huske, når du skaber dit indhold?

    Indlægget giver dig alle svarene, og vi zoomer i særlig grad ind på den kreative disciplin.

    Du får indblik i de fire hjørnesten, som enhver LinkedIn-annoncør skal arbejde med for at få succes; strategi, indhold, kampagneopsætning – og den data som giver dig feedback til at forbedre de tre andre hjørnesten i en evig cyklus.

    Indlægget dobbeltklikker på den kreative disciplin, og vi udforsker, hvordan du skaber indhold skræddersyet til succes på LinkedIn – uanset om du har branchens største indholdsmuskler eller kæmper en sej kamp ud fra stærkt begrænsede ressourcer. 

    Indlægget er både for den nysgerrige, som stadig har til gode at lancere sin første LinkedIn kampagne, og den øvede LinkedIn annoncør der jagter ny kreativ inspiration til at skabe endnu bedre resultater.
    ANNONCERING

  • Tekst på vej.
    CONTENT
    PERSONLIG BRANDING
    Video

  • Virksomhedssider på LinkedIn er ofte dødkedelige og uinspirerende. Lad os bare være helt ærlige.

    Det er heller ikke nemt at lave mirakler på en platform, hvor det personlige element og indhold er i centrum.

    Derfor ender det ofte med de gamle, støvede opslag om, at Hanne fra Regnskab har jubilæum, at der var kage på kontoret, eller at I nu tilbyder 117 produkter inden for langsomt tørrende maling.

    Det skaber absolut ingen værdi for dine potentielle kunder og er netop derfor, at mange ikke prioriterer virksomhedssiden.

    Texta skal ikke pege fingre. De faldt selv i den fælde, hvor der gik hverdag i den. Men det besluttede de sig for at lave om på.

    Resultaterne taler for sig selv, da de opgjorde dem ved udgangen af 2022:

    • Månedlige antal (organiske) visninger: 75-100.000.

    • Gennemsnitlige månedlige antal sidevisninger/-besøg: 1.200 og heraf er ca. 50 % unikke besøgende.

    • Gennemsnitligt månedligt engagement: Lige over 1.000, heraf mere end 125 kommentarer.

    • Gennemsnitlige månedlige nye følgere: Lige over 100.

    • Kommercielt: Gennemsnitligt 3 leads om måneden.

    Hvordan Texta gjorde, og hvad du kan/skal gøre, deler Peter Lauritsen med dig på oplægget, hvor han kommer omkring:

    • Hvilket indhold virker godt på Company Pages?

    • Hvor ofte kan man tillade sig at poste?

    • Hvornår er det særligt relevante at aktivere sin virksomhedsside?

    • Hvordan kan man finde idéer til andet indhold end de gamle travere?

    • Hvorfor er det tiden og pengene værd i det hele taget?

    Peter tager afsæt i sin egen case, men deler også gode og dårlige eksempler fra andre virksomhedssider og brancher.

    CONTENT
    STRATEGI
    Virksomhedssiden

  • LinkedIn er for mange virksomheder og professionelle en uundværlig platform. Her bliver vi vurderet af kunder, personale, arbejdsgivere, investorer og samarbejdspartnere.

    Vores ambassadører måler konstant på vores evner, professionalisme, integritet og troværdighed. Dette er for mange et af de vigtigste elementer i deres digitale identitet, og det gælder sandsynligvis både for dig selv, din chef og dine kolleger.

    Selv en mindre shitstorm på LinkedIn kan have alvorlige (måske fatale) konsekvenser og true det digitale omdømme. Derfor er det vigtigt, at du opbygger det rette beredskab og ved, hvordan du håndterer en krise.

    Til dette oplæg bliver du klogere på:

    • Forskellige former for kriser, og hvad der kendetegner en shitstorm

    • Hvordan du forbereder dig på en krise og opbygger et beredskab

    • De alvorlige fejl, mange begår, når de bliver ramt af en krise

    • Elementerne i en begavet og effektiv krisekommunikation

    • Hvordan du evaluerer på en krise og bliver klogere til næste gang.

    Undervejs kommer du til at se eksempler på shitstorms på LinkedIn og andre medier, og du får Williams bud på, om de blev håndteret godt eller skidt – og hvad der kunne gøres bedre.
    KRISEKOMMUNIKATION
    STRATEGI
    Where
    Store sal

 
June Sejrup, LINKED SUMMIT 2022 testimonial

”Fed konference – som der virkelig er behov for”

LinkedIn er en super vigtig kanal i mit arbejde med B2B og markedsføring – og jeg vil gerne holde mig opdateret på, hvad der rør sig, og hvilke trends og tendenser der er.

Så jeg havde høje forventninger til LINKED SUMMIT 2022 …

… og de blev indfriet!

Jeg fik både masser af inspiration, viden og konkrete ideer, som jeg kan bruge i mit arbejde. Og så var det bare et plus, at der også var fokus på at netværke!

Noget af det fedeste ved konferencen var, at jeg kunne sammensætte mit eget spor, så jeg kunne vælge oplæg i forhold til mit fag og fokus.

Og så var oplægsholderne virkelig PÅ og brændte igennem! Der var ingen af de her lidt flade indlæg som på nogle konferencer, hvor jeg har haft en oplevelse af, at oplægget mest handlede om at promovere et produkt eller en virksomhed.

Jeg har arbejdet med LinkedIn i et stykke tid, men efter LINKED SUMMIT er jeg begyndt at arbejde mere bevidst med min indsats og har sammen med min kollega fået lagt en strategi. Så jeg kan varmt anbefale at tage med.

Det er en fed konference – som der virkelig er behov for!

June Sejrup

Head of B2B Marketing Network
Danish Export Association


OPLEV ÅRETS KONFERENCE

Få ny viden og inspiration til dine aktiviteter på LinkedIn.