Program

8 TIMER // +25 TALERE // 600 DELTAGERE
Expand All +
  • KONFERENCE 15. MAJ


  • Kommer du alene til konference? Eller vil du bare gerne møde nye mennesker? Så start konferencedagen med en halv times networking! Resten af dagen har du nye bekendtskaber, du kan snakke med i pauserne og gå til oplæg sammen med. Der vil være en professionel facilitator, som styrer alle sikkert igennem de 30 minutter.
    Where
    Lokale 2

  • Mette Will byder velkommen til tredje udgave af Danmarks eneste konference KUN om LinkedIn.
    Where
    Store Sal

  • Spørgsmål til dig, der rekrutterer eller sidder i HR:

    Har du set “Der kunne jeg aldrig drømme om at søge igen!”-opslagene på LinkedIn, der ofte handler om radiotavshed, standardafslag og følelsen af mindreværd som ansøger?

    Det gør lidt nas i fagligheden og medfølelsen, ikke?

    Det er både synd for ansøgeren og den, der rekrutterer, for de færreste HR-mennesker og ledere slår øjnene op om morgenen og beslutter sig for at behandle andre mennesker dårligt.

    Men dårlige ansøgeroplevelser koster stort på bundlinjen og giver buler i din virksomheds omdømme.

    Heldigvis behøver det ikke at være sådan

    Forestil dig, at du som rekrutterende leder har ansøgere, der står i kø for at være med på dit team.

    Og forestil dig, at du som HR ved præcist, hvordan du bedst kan hjælpe din rekrutterende leder.

    Men - hvordan påvirker du den gode rekrutteringsproces, der:

    • Giver rekrutterende leder en pipeline af relevante kandidater

    • Hurtigere - og bedre match mellem stilling og kandidat

    • Gør afviste ansøgere til ambassadører

    Netop dét lærer du til Annettes oplæg, der handler om hvordan du skaber den effektive rekruttering (også på LinkedIn) og giver din ansøger en over-gennemsnittet oplevelse.

    Efter oplægget ved du:

    • Hvordan din rekrutterende leder tiltrækker de rigtige ansøgere på LinkedIn (igen og igen)

    • De 3 ting din leder gør, der skader rekrutteringsprocessen – og hvad h*n skal gøre istedet

    • Hvor dyr en ‘dårlig’ ansøgeroplevelse er (hint: det er dyrt)

    • Hvad det kræver af din leder, at få din nye medarbejder til at trives

    Med oplægget får du opskriften på den gode rekruttering (og hvordan LinkedIn kan hjælpe), der både gør en forskel for den rekrutterende leder og HR.

    En sidste ting...

    Det her er ikke et luftigt oplæg uden handling. Du får konkrete værktøjer, du kan bruge så snart du er hjemme på pinden igen.
    Employer branding
    Personlig Branding
    Rekruttering

  • Har du også nogle gange følelsen af, at du kan scrolle længe på LinkedIn uden at støde på noget rigtig interessant eller lærerigt indhold, der fanger din opmærksomhed?

    Og vil du have inspiration til at gøre noget andet med jeres virksomhedsprofil, så I står ud i mængden?

    Så kan du blive klogere ved at få indblik i Clevers arbejde med LinkedIn, som på ét år har øget profilens følgerskare fra 15.000 til 30.000, og som har øget det gennemsnitlige reach per opslag fra 5.000 til 20.000.

    Den nye strategi, som Clever tog i brug i 2023, tog udgangspunkt i mennesker, de gode fortællinger og en tone-of-voice, der matcher brandet.

    Hvad får du ud af oplægget?

    • Et indblik i, hvordan mennesker og godt fortalte historier kan gøre en verden til forskel for en virksomhedsprofil.

    • Inspiration til, hvordan du selv kan tænke dine opslag anderledes, så de bliver relevante for modtageren - og ikke kun virksomheden.

    • Konkrete eksempler på, hvordan medarbejdere kan engageres på virksomhedsprofilen for at højne både den interne stolthed og det eksterne engagement i virksomheden.
    Company Page
    Content
    Employee Advocacy
    Employer branding

  • Join us for an interactive session with Richard van der Blom, a globally recognized LinkedIn expert with over 15 years of experience.

    In this exclusive Q&A, limited to just 100 participants, Richard will reveal key secrets about LinkedIn's 2025 algorithm. He will explain how the algorithm works, how it has changed, and how you can adjust your content to reach more people and get better engagement.

    Secure your spot and be prepared to ask questions and participate actively in this live discussion!

    Algoritme
    English

  • I 2025 rykker shortform-videoer i højkantformat for alvor ind på LinkedIn – men er din virksomhed klar til at udnytte potentialet?

    Steven og Samson fra Højkant viser, hvordan de bedste greb fra TikTok og Instagram kan bruges til at skabe korte, professionelle og engagerende videoer med budskaber, der rammer LinkedIn’s erhvervsliv.

    Hvad får du med fra oplægget?

    Lær, hvordan du tilpasser formatet, så det både underholder og kommunikerer skarpt til beslutningstagere, og få konkrete eksempler og værktøjer til at skabe indhold, der skiller sig ud i feedet.

    Shortform er fremtiden på LinkedIn – men spørgsmålet er: Er du klar?

    Content

  • Du ved det jo allerede. Der er kamp om din målgruppes opmærksomhed.

    Så hvordan sørger du for, at det er dig, der løber med den?

    Hvordan skaber du det dér indhold, der får folk til at stoppe op, når de scroller derudad?

    Det lærer du en masse om i dette oplæg.

    Du får nemlig et minikursus i at skabe opslag, der:

    • Fanger målgruppens opmærksomhed og fører deres fingre til “... mere”-knappen.

    • Tiltrækker engagement, spreder sig og skaber synlighed omkring dig/dit brand.

    • Opbygger tillid og relationer.

    I oplægget deler Line blandt andet ud af de greb, hun selv brugte til at få mere end 1,6 millioner eksponeringer (og en eksploderet indbakke) på bare én måned.

    Og bagefter går du hjem med en pose fyldt med konkrete teknikker og eksempler, du kan bruge med det samme.

    Glæd dig til at blive klogere på:

    • Hvordan du ved hjælp af simple teknikker undgår at stirre en halv formiddag på et tomt dokument, fordi du ikke kan komme i gang med at skrive.

    • Konkrete copywriting-greb, der får dine tekster til at glide ned som en iskold Cocio (læs: din målgruppe labber dem i sig og vil bare have mere).

    • Hvorfor det kan være en fordel for dig at skabe indhold, der ikke er noget for alle.

    • To udbredte misforståelser, du kan krølle sammen og smide direkte i skraldespanden.

    Og hey, du kan også glæde dig til at høre, hvad Alfons Åbergs far og Lines 4-årige datter kan lære dig om marketing.
    Content
    Copywriting

  • Storytelling er ikke bare et fluffy buzzword.

    Nope. Det er en ældgammel (nok den ældste) metode til at:

    • Opbygge tillid, relationer og fællesskab mellem fremmede

    • Dele viden, der sætter sig fast i hjerneskallen

    • Vække ægte følelser gennem ord

    Vores hjerne tænker simpelthen i storytelling!

    Og det skøre er, at du bruger storytelling hver eneste dag, når du taler med dine kollegaer, kunder og venner.

    Men når du sætter dig foran computeren for at skrive et opslag på LinkedIn, så efterlader du din fortælleglæde in the real world.

    Det dur ikke.

    Så derfor deler Kenneth 7 magiske metoder til at skrive opslag på LinkedIn, der vækker følelser, bygger tillid og tiltrækker kunder.

    Når du går ud af døren efter oplægget, har du fået::

    • Lavpraktiske metoder til at få en (næsten) uendelig strøm af idéer til historier

    • Håndgribelige tilgange til at bruge storytelling taktisk i din LinkedIn-strategi

    • Konkrete storytelling-modeller, du kan bygge dine opslag op om

    Plus en lille (hemmelig) gave.
    Storytelling

  • Tavse. Tabubelagte. Kedelige.

    Måske er det din forestilling om kommunerne. Men der gemmer sig et enormt potentiale og stor kreativitet, du kan lade dig inspirere af.

    Med afsæt i erfaringer fra det kommunale jobcenter får du svar på, hvordan du bryder tavsheden og får succes med at kommunikere fra en organisation, der ofte er i skudlinjen.

    Hvilket simpelt greb banede vejen for en ny historie om jobcentrene?

    Deres arbejde har stor betydning for din og min velfærd. Alligevel er de kommunale stemmer blandt de mest tavse på sociale medier.

    For hvad må og kan man egentlig sige som offentlig ansat?

    Dette oplæg giver dig konkrete eksempler på kommunale stemmer, der dag for dag nedbryder fordomme og gør kommunernes kommunikation alt andet end kedelig!

    Du kommer til at høre om:

    • Hvordan man planlægger en employee advocacy-indsats i en offentlig organisation, hvor tabu og tavshed ofte præger kulturen

    • Do’s and don’ts når man kommunikerer som offentlig ansat – få de skarpeste pointer fra de mest aktive kommunale medarbejderstemmer på LinkedIn

    • Hvordan du kan bruge dig selv og din profil til at engagere kollegaer, ledelsen, politikere og omverdenen.

    Employee Advocacy
    Employer branding

  • Your LinkedIn profile isn’t just a digital resume, it’s your first impression, your credibility, and your brand. Yet, most professionals struggle with making their profile visually compelling, leading to:

    • Missed opportunities

    • Lower engagement

    • And a forgettable presence.

    In this session, you'll learn how to:

    • Use design as a strategic tool to position yourself as a thought leader.

    • Attract the right audience.

    • Make your content work for you.

    Whether you're a founder, a creator, or a professional building a personal brand, these simple yet powerful design principles will help you stand out in a crowded digital space.

    Key Takeaways:

    1. Why outdated or cluttered profile visuals are costing you visibility and how to fix it.

    2. How to create LinkedIn banners and visuals that build instant trust and authority.

    3. The psychology of design: how colors, fonts, and layout impact engagement.

    4. Simple Canva tricks to create polished, professional-looking content fast.

    5. How to build a visual brand that makes you unforgettable in your industry.

    By the end of this talk, you’ll have the tools to turn your LinkedIn presence into a magnet for opportunities without needing to be a designer.

    English
    Grafisk design
    Profilsiden

  • Der er meget hype om LinkedIns nye Thought Leadership ads - og det er med god grund!

    Rammer du Thought Leadership annoncering og ads content med rette planlægning, indhold og tone giver det dig et kæmpe forspring til konkurrenterne.

    Til dette oplæg møder du LinkedIn eksperten Mikala Krüger. Mikala har ledet LinkedIns kontor i Danmark og i årevis rådgivet mange virksomheder i den svære - men vigtige - Thought Leadership ads disciplin.

    Dine takeaways:

    • Konkret action plan til at implementere en succesfuld Thought Leadership ads strategi

    • Få de hemmelige fif og tips til succesfulde Thought Leadership ads

    • Forstå hvordan Thought Leadership ads vil forstærke jeres andre LinkedIn marketing aktiviteter

    Annoncering

  • Fald ikke i virtual reality fælden i din employer branding – sørg for, at der er overensstemmelse mellem dét, du siger, og det, medarbejderne oplever.

    Hvad er deres virkelighed? Hvad er jeres styrker, og hvor er der huller i osten?

    De fleste virksomheder bryster sig af deres særlige DNA og unikke kultur, men kun de færreste har sat ord på den.

    Og det er en skam, hvis du arbejder med employer branding, mener Nadia Misimi, der sammenligner det med ikke at have sat sig ind i, hvilke ingredienser der hører til din yndlingscocktail.

    For Nadia går employer branding og employee advocacy (EA) hånd i hånd, og hun indledte derfor sit EA-arbejde med en omfattende kulturafdækning.

    Resultatet mundede ud i et kollegaløfte, som tjener som afsæt for hele Vellivs employer branding indsats – og som hun sætter strøm til på LinkedIn med medarbejdernes hjælp.

    Dette oplæg er for dig, der gerne vil med behind the scenes på en bottom up tilgang til employer branding og EA.

    Det får du med dig:

    • Inspiration til, hvordan du får sat ord på jeres virksomhedskultur, og hvordan du kan bruge det strategisk i din employer branding og EA-indsats.

    • Tips til at aktivere medarbejderne på LinkedIn – frivilligt og lystdrevet.

    • Konkrete eksempler på, hvordan lidt mod, humor og personlighed kan hjælpe lederne med at nå ud til de rigtige kandidater med deres stillingsopslag.

    Employee Advocacy
    Employer branding

  • In this session, you’ll discover how Page Advocacy can transform your LinkedIn Company Page into a dynamic tool for engaging teams and driving business growth.

    Learn how to move beyond generic updates to create a thriving ecosystem where your Company Page supports your team’s personal brands, amplifies their voices, and fosters a culture of collaboration.

    This talk is designed for LinkedIn Page Admins and marketing leaders looking to maximise their impact with actionable strategies and proven tactics that will deliver more reach and engagement.

    Takeaways:

    1. Understand the concept of Page Advocacy and why it’s a game-changer for LinkedIn success.

    2. Gain actionable tips to create engaging content that resonates with both your team and your audience.

    3. Leave with practical steps to turn your LinkedIn Company Page into a driver of engagement and measurable results.

    This talk is packed with insights that will inspire you to reimagine how your Company Page supports your team and your business.
    Company Page
    English

  • Vil du have dugfrisk viden om, hvordan toppen af dansk erhvervsliv bruger LinkedIn? Så er det her oplæg for dig.

    LinkedIn CEO Barometeret 2025 lanceres eksklusivt på Linked Summit. Barometeret har i tre år målt på, hvordan toplederne i C25-indekset bruger LinkedIn.

    Vi løfter sløret for, hvilken topleder gør det bedst på platformen, og hvad der ligger til grund for kåringen. CEO Barometeret et komparativt indblik i, hvordan erhvervsledere fra Danmarks største virksomheder arbejder med LinkedIn.

    Du kommer til at høre om:

    • Hver fugl synger med sit næb. Hvordan finder man sin rolle på platformen?

    • Er toplederne mere eller mindre aktive, og er de blevet mere personlige og mindre corporate eller vice versa?

    • De vigtigste dos and don’ts, som du enten selv kan bruge, eller du kan rådgive dine kollegaer om

    • De nyeste trends og tendenser om toplederkommunikation på LinkedIn

    • Konkrete argumenter, som kan overbevise din organisation og især C-suiten om at arbejde strategisk med LinkedIn

    Oplægget er for dig, der enten selv gerne vil blive bedre på LinkedIn, og/eller til dig, der arbejder med EA eller rådgiver kollegaer om LinkedIn.

    Bonus:

    Jakob deler sit unikke framework til toplederkommunikation på LinkedIn under sit oplæg. Du kan få fingrene i det kvit og frit, det kræver blot, at du deltager i oplægget.

    Personlig Branding
    Topledere på LinkedIn

  • Employee Advocacy handler grundlæggende om mennesker.

    Mennesker med relationer, passioner og aversioner.

    Og da alle ved, at andre mennesker pr. definition er superbøvlede at have med at gøre, så gælder det selvfølgelig også Employee Advocacy som disciplin.

    Dette oplæg er for dig der skal i gang med Employee Advocacy, eller som trænger til at se på dit EA-program med nye øjne.

    Du kommer til at høre om:

    • Hvordan du designer et program der passer til jeres organisation.

    • Hvordan ledelsesopbakning ser ud, og hvordan får du den.

    • De røde flag, du skal være opmærksom på.

    • Hvad dine ambassadører EGENTLIG skal vide om LinkedIn.
    Employee Advocacy

  • LinkedIn er i sig selv ligegyldig. Faktisk kunne platformen være en hvilken som helst anden. Det er nemlig dine evner som kommunikatør, der er vigtigst.

    Personlig branding er et utrolig stærkt værktøj i din virksomheds markedsføring, og derfor er det vigtigt at have styr på formål og eksekvering, så du ikke famler i blinde.

    Du bliver klogere på:

    • personlig branding i LinkedIn-strategien

    • at sætte grænser for dit indhold - hvad skal du (ikke) kommunikere

    • hvorfor og hvordan CEOs, ejerledere og C-niveau kan bruge deres personlige profil til at tiltrække de mennesker, du vil have fat i.

    Lad dig ikke skræmme af ordet ‘personlig’ i personlig branding, men kom og hør refleksioner over, hvor grænsen går mellem at være personlig, privat og professionel i dit arbejde på LinkedIn.

    Oplægget er for dig, der enten er B2B-leder eller rådgiver en B2B-leder.
    Personlig Branding

  • LinkedIn-annoncering kræver mere end blot et godt budget.

    Med en helhedsorienteret tilgang, hvor du kombinerer organisk indhold, medarbejderengagement og annoncering kan du udvikle kampagner, der for alvor er effektive.

    Til dette oplæg møder du Nanna Dahl, en af verdens kun 45 certificerede LinkedIn-eksperter, som deler sin viden og metoder fra bl.a. 7 års ansættelse hos LinkedIn.

    Med LinkedIns algoritme som omdrejningspunkt får du konkrete værktøjer til at skabe kampagner, der engagerer og konverterer.

    Dine takeaways:

    • Du får en forståelse for LinkedIn-algoritmens økosystem og dens betydning for dine annoncekampagner.

    • Du lærer, hvilke fejl der ofte spænder ben for resultaterne, og hvor nemt du rent faktisk kan undgå dem.

    • Du får konkrete teknikker til at udvikle kampagner, der engagerer din målgruppe og skaber bedre resultater.

    Algoritme
    Annoncering

  • Kom frisk til en session, hvor en af verdens førende eksperter i LinkedIn virksomhedssider svarer på spørgsmål fra publikum.
    Company Page
    English
    Where
    Lokale 2

  • En af de største udfordringer, når du søger efter medarbejdere på LinkedIn, er manglende struktur.

    Derfor bør du altid have en søgestrategi og en plan for dit næste skridt i din søgning.

    På dette oplæg vil Tonny Mikkelsen guide dig gennem avancerede strategier og teknikker til at optimere din brug af LinkedIn Recruiter.

    Hvad kan du forvente?

    Til dette oplæg vil du opdage, hvordan du effektivt kan anvende LinkedIn Recruiter til at finde de mest kvalificerede kandidater. Tonny vil dykke ned i nøgleelementer som:

    • Boolean search, og hvorfor det er vigtigt at bruge AND, OR, og NOT til at skærpe dine søgninger.

    • Opdateringer på LinkedIn Recruiter: Få de seneste opdateringer og lær, hvordan nye funktioner kan forbedre din søgeproces.

    • Udvikling af søgestrategier: Vi vil gennemgå, hvordan du opbygger målrettede søgestrategier og undgår de typiske faldgruber ved søgefiltre.

    • Anvendelse af ChatGPT: Lær, hvordan ChatGPT kan spare dig for værdifuld tid og optimere dine søgninger ved at formulere effektive søgestrenge og scenarier. Du får også en introduktion til et værktøj, der kan spare dig timers arbejde.

    Dette foredrag er ideelt for dig, der ønsker at effektivisere din brug af LinkedIn Recruiter, og for dig, der gerne vil have et indblik i, hvad du får ekstra med LinkedIn Recruiter.
    Rekruttering

  • Are you tired of Employee Advocacy programs that fizzle out after year one? It’s time to rewrite the playbook.

    In this session, you’ll discover why 92% of Employee Advocacy (EA) programs fail to deliver desired results and learn the critical question every organization must ask before launching a program.

    Using the revolutionary EA Pyramid, you'll gain insights into the 4 distinct roles employees play in advocacy — and why a "one-size-fits-all" approach is destined to fail.

    You’ll also learn how Thought Leaders act as accelerators in your EA journey, unlocking the potential for faster, more sustainable growth.

    Plus, we'll tackle one of the most debated questions in Employee Advocacy: Do you need specialized tools? (Spoiler: It’s not a simple yes or no.)

    Walk away with practical guidance on selecting the right tools and strategies to support each advocacy role.

    Key Takeaways:

    • Identify the 5 key pitfalls to avoid when launching or scaling an EA program.

    • Discover the 4 unique roles of Employee Advocacy and how to support each one for maximum impact.

    • Learn how Thought Leaders accelerate your EA program and amplify its reach.

    • Get clarity on the role of tools and platforms in your advocacy strategy — what’s essential and what’s not.

    • Leave with a blueprint for sustainable Employee Advocacy that works beyond year one.

    This session will give you the structure, tools, and insights you need to build an Employee Advocacy program that drives visibility, influence, and sustainable growth — not just for the first year, but for the long haul.
    Employee Advocacy
    English
    Thought Leadership

  • Forestil dig det her:

    En potentiel kunde (eller arbejdsgiver) klikker ind på din profil, skimmer lidt – og lukker den igen. Ikke fordi du er uinteressant, eller de ikke har brug for det, du tilbyder, men fordi din profil er lige så juicy som en Mariekiks … efter 17 dage … i en åben pakke.

    Pointen er…

    Din profil er ikke bare et dødssygt digitalt CV. Den er et vigtigt tandhjul i din salgsmaskine, der enten skræmmer folk væk - eller fører folk sammen, som fadøl og festival.

    Men hvordan får du din profil til at gå fra meh til måbende?

    Det er præcis det, du får med fra oplægget. David har splittet succesfulde profiler til atomer, så du får alle hemmelighederne bag scroll-stoppende profiler, der ikke bare tiltrækker mennesker – men de rigtige mennesker:

    Dem, der elsker det, du tilbyder. Dem, der anbefaler dig. Dem, der køber.

    Efter oplægget kender du:

    • Den største fejl, folk laver på deres profil (og hvordan du undgår den)

    • Hvilke greb, der aktiverer “shut up and take my money”-reaktionen

    • Hvordan du skriver om det, du sælger, uden at lyde som en telefonsælger fra '97

    • Hvilke adfærdspsykologiske mekanismer du bør sætte i spil.

    • Præcis hvordan du skal betragte din profilside, og hvad du med fordel kan ændre.

    Profilsiden

  • Simon har lavet over 25.000 prompts, så du ikke behøver.

    25.000 små eksperimenter destilleret ned til 10 skarpe prompts, der gør din skriveproces smooth som smør.

    Misforstå ikke: Du skal stadig skrive dine egne opslag.

    INTET er værre end et upersonligt robot-opslag. (Okay, måske død og sygdom er værre. Og Putin!)

    Men alt det kedsommelige rugbrødsarbejde, der er forbundet med at skrive *verdensklasse-content* til LinkedIn, kan du få hjælp til.

    Med andre ord:

    Du får hjælp til hele skriveprocessen: før, under og efter.

    Og det allerbedste?

    Du får Simons 10 prompt-skabeloner med hjem – lige til at copy/paste. Velbekom!

    Content
    Copywriting

  • Skal vi være 100% faglige og saglige på LinkedIn, eller må vi også ha' det sjovt, fortælle personlige historier - og måske endda dele noget meget privat?

    Meningerne er mange, og bølgerne går højt engang imellem, når folk lufter deres holdning til dén sag.

    Til denne session diskuterer vi, hvad godt indhold til LinkedIn egentlig er for noget, hvor udviklingen er på vej hen, og om LinkedIn risikerer at ende som "det rene Facebook".

    Du kommer til at se eksempler på forskellige former for indhold, høre debattørernes holdninger og erfaringer, og du får mulighed for selv at bidrage til debatten med dine holdninger eller spørgsmål.

    Alt sammen selvfølgelig i en rar og respektfuld tone - sådan er vi jo på denne konference 🙂

    Content

  • Whether you like it or not, you are already a personal brand. The question, Fredrik Fornes says, is only how strong you choose to make it.

    Just five years ago, Fredrik was an introverted journalist facing unemployment in Norway. He turned to LinkedIn, sharing his ideas with an audience of just 200 followers.

    It wasn’t easy — Fredrik felt the same way so many others do about LinkedIn: it seemed intimidating and even scary to put himself out there. But he pushed through the discomfort, and what happened next transformed his career.

    Fredrik grew his network to over 50,000 followers, was recognized as the top LinkedIn expert in Norway, and gained opportunities he never imagined—media features, podcast invitations, and even a TEDx talk.

    In this talk, Fredrik will show you:

    • How to take control of your personal brand, even if you’re starting from scratch or feel hesitant about putting yourself out there.

    • How to deploy practical strategies to turn LinkedIn into your platform for growth, opportunities, and authenticity.

    • How to build your confidence to step out of the shadows, become visible, and build a personal brand that opens doors to new possibilities.
    English
    Personlig Branding
    Where
    Store Sal

  • Tak for i år!
    Where
    Store sal

 
June Sejrup, LINKED SUMMIT 2022 testimonial

”Fed konference – som der virkelig er behov for”

LinkedIn er en super vigtig kanal i mit arbejde med B2B og markedsføring – og jeg vil gerne holde mig opdateret på, hvad der rør sig, og hvilke trends og tendenser der er.

Så jeg havde høje forventninger til LINKED SUMMIT 2022 …

… og de blev indfriet!

Jeg fik både masser af inspiration, viden og konkrete ideer, som jeg kan bruge i mit arbejde. Og så var det bare et plus, at der også var fokus på at netværke!

Noget af det fedeste ved konferencen var, at jeg kunne sammensætte mit eget spor, så jeg kunne vælge oplæg i forhold til mit fag og fokus.

Og så var oplægsholderne virkelig PÅ og brændte igennem! Der var ingen af de her lidt flade indlæg som på nogle konferencer, hvor jeg har haft en oplevelse af, at oplægget mest handlede om at promovere et produkt eller en virksomhed.

Jeg har arbejdet med LinkedIn i et stykke tid, men efter LINKED SUMMIT er jeg begyndt at arbejde mere bevidst med min indsats og har sammen med min kollega fået lagt en strategi. Så jeg kan varmt anbefale at tage med.

Det er en fed konference – som der virkelig er behov for!

June Sejrup

Head of B2B Marketing Network
Danish Export Association


OPLEV ÅRETS KONFERENCE

Få ny viden og inspiration til dine aktiviteter på LinkedIn.