Konferencen er for dig, der arbejder med LinkedIn og har brug for at holde dig opdateret. Måske arbejder du i en marketing- eller kommunikationsafdeling, eller måske lever du af at rådgive andre virksomheder om deres kommunikation.
Den første konference KUN om LinkedIn, måtte jeg med til. Alle oplægsholdere er så nicheprægede inden for LinkedIn, at det er et enormt spændende sted at nørde mit felt.
Siden konferencen er jeg kommet i netværk med alle oplægsholderne på LinkedIn, og det er gaven, der bliver ved med at give. De er specialister, der deler ud af deres viden, ægte ekspertviden! Det var også fedt at modtage et helt bibliotek med optagelser og slides fra konferencen til at arbejde videre med.
Selve investeringen i konferencen er altså ikke bare en investering i den ene dag. Det er også en langsigtet investering i netværk, udveksling af viden og generøs deling af takeaways fra dagen.
Senior kommunikationskonsulent, Employer Advocacy
Rambøll
Noget af det, der gjorde helt særligt indtryk på mig, var oplæggene om LinkedIns algoritme. Jeg følte mig helt tryg i, at Mette havde opsporet de bedste eksperter på området, og jeg kunne derfor slappe af, fordi den viden, der blev delt, var troværdig.
Jeg gik hjem med flere take-aways, som har skabt konkrete resultater i mit daglige arbejde. Vi har bl.a. efterfølgende afholdt en workshop for mine kollegaer for at ruste dem bedre til at dele content på LinkedIn – med stor inspiration fra Thea Jepsens oplæg.
De mange algoritme-tips og -tricks bruger jeg også i mit daglige arbejde, hvor jeg er ansvarlig for virksomhedens sociale medier, herunder også LinkedIn, og jeg kan kun opfordre til at tage tid ud af kalenderen til at blive opdateret. Det er, i min optik, så vigtigt at opdatere sig selv. Der sker konstant nye ændringer med teknologien og hvis du vil være bedre end dine konkurrenter, må du følge med.
Social Media Lead
Clever