Du gider ikke følge et logo på LinkedIn, vel? Det gør din kunde heller ikke.
Din kunde vil høre fra virksomhedens medarbejdere. De fortæller nemlig historierne bedre og mere autentisk, end du kan gøre fra din stol i marketing- eller kommunikationsafdelingen.
Derfor giver flere og flere virksomheder ordet til medarbejderne på sociale medier. Og med stor succes.
Men hvordan finder du de rigtige medarbejdere og klæder dem på til et (arbejds)liv på LinkedIn? Og hvordan kan jeres satsning på employee advocacy give værdi for både virksomhed, medarbejder og modtager?
Det bliver du klogere på til dette indlæg, og du kan forvente at gå derfra med:
1) En håndfuld konkrete tips til at finde de rigtige medarbejdere til dit ambassadørkorps
2) Inspiration til, hvordan du hjælper dem i gang – og holder dem til ilden – uanset om de er nybegyndere eller har flere connections end dig på LinkedIn
3) En bunke (danske) eksempler på employee advocacy af bedste skuffe.
Målgruppe:
Indlægget er relevant for dig, der ønsker lade medarbejderne fortælle deres og virksomhedens gode historier på LinkedIn, men mangler inspiration til at komme i gang.