Praktisk info

Lokation, transport og hotel

Hvor afholdes konferencen?

Adressen er:
ODEON
Odeons Kvarter 1
5000 Odense C

Hvor kan jeg parkere?

Der er 1.000 parkeringspladser under ODEON (mod betaling).

Kan jeg tage toget?

Hvis du kommer med tog, kan du gå fra banegården til ODEON på 8 minutter.

Hvis jeg har brug for et hotel?

Vi har lavet en aftale med Hotel Comwell H.C. Andersen om, at du kan få en lille rabat på dit ophold, hvis du nævner konferencen, når du booker pr. telefon. Prisen er 998 pr. overnatning. Du booker og afregner selv.

Hotel Comwell H.C. Andersen
Claus Bergs Gade 7
5000 Odense C
Telefon 66 14 78 00
Hotel Comwell H.C. Andersen

Pris og betaling

Hvad er prisen for konferencen?

Standardprisen for en billet i Odense er DKK 3.950 + moms. Når du booker senest 31. januar, sparer du 700 kroner og får 10 optagelser fra konferencen.

Hvis du hellere vil deltage online, er prisen 1.450 + moms for livestreaming af 10 oplæg. Du får også adgang til optagelserne bagefter.

På selve konferencedagen kan du købe en Last Minute-billet i ODEON til DKK 4.500 + moms.

Konferencen i Odense er inklusiv fuld forplejning – morgenmad, frokost, pauseserveringer og drikkevarer samt after-party.

Hvornår skal jeg betale?

Du kan betale med betalingskort eller MobilePay ved tilmelding, eller du kan vælge EAN eller almindelig faktura med betaling 31. januar. Herefter netto 8 dage.

Først til mølle

Hvor mange pladser er der? Kan jeg risikere, at der er fuldt booket?

Der er plads til 600 gæster til LINKED SUMMIT 2025.

ODEON er et stort hus, men du skal forvente, at nogle spor bliver udsolgt hurtigt, da de foregår på mindre scener eller i lokaler, hvor der er et begrænset antal pladser. Her gælder ”først til mølle” princippet.

For at få præcis den konferencedag du ønsker dig, er det derfor en god idé at booke billet tidligt.

Det er risikofrit at booke plads tidligt, da du kan afbestille indtil 90 dage før konferencen og få dine penge tilbage.

Bemærk også, at du kan ændre på dine valg af spor, så længe der er ledige pladser.

Afbestilling eller aflysning

Hvad er reglerne for afbestilling?

Afbestilling skal ske skriftligt. Ved afbestilling indtil 90 dage før konferencen får du dine penge retur. Efter dette tidspunkt betaler du fuld pris. Du er altid velkommen til at give din plads til en kollega – men giv os besked på hej@mettewill.dk, så vi ved, hvem vi skal byde velkommen.

Hvem deltager

Hvem er målgruppen?

Konferencens målgruppe er professionelle marketing- og kommunikationsfolk, selvstændige, salgsansvarlige, rekrutteringsansvarlige, konsulenter og bureauer som har brug for at indhente ny viden og inspiration til arbejdet.

Kan jeg blive sponsor eller udstiller?

Hvis du er interesseret i at få din virksomhed, produkt eller service eksponeret på konferencen, har du mulighed for at komme med som udstiller eller fx sponsorere en konkurrence eller levere en goodiebag.

Kontakt Mette Will på hej@mettewill.dk eller 60 16 70 21 for at høre om mulighederne.

Ansvarlige for konferencen

Hvem er arrangør?

Arrangør af konferencen er:

Mette Will v. Marketing by Will ApS
Mail: hej@mettewill.dk
Telefon: 60 16 70 21

 
 

OPLEV ÅRETS KONFERENCE

Få ny viden og inspiration til din markedsføring på e-mail.