Praktisk info

Lokation, transport og hotel

Hvor afholdes konferencen?

Adressen er:
ODEON
Odeons Kvarter 1
5000 Odense C

Hvor kan jeg parkere?

Der er 1.000 parkeringspladser under ODEON (mod betaling).

Kan jeg tage toget?

Hvis du kommer med tog, kan du gå fra banegården til ODEON på 8 minutter.

Hvis jeg har brug for et hotel?

Vi har lavet en aftale med Hotel Odeon om, at du kan få en lille rabat på dit ophold, hvis du nævner konferencen, når du booker pr. telefon. Prisen er 1.025 pr. overnatning. Du booker og afregner selv.

Hotel Odeon
Odeons Kvarter 11
5000 Odense C
Telefon 65 42 05 00
hotelodeon.dk

Pris og betaling

Hvad er prisen for konferencen?

Standardprisen for en billet i Odense er DKK 3.950 + moms. Når du booker senest 30. marts, sparer du 700 kroner og får 10 optagelser fra konferencen.

Hvis du hellere vil deltage online, er prisen 1.450 + moms for livestreaming af 10 oplæg. Du får også adgang til optagelserne bagefter.

På selve konferencedagen kan du købe en Last Minute-billet i ODEON til DKK 4.500 + moms.

Konferencen i Odense er inklusiv fuld forplejning – morgenmad, frokost, pauseserveringer og drikkevarer samt after-party med vin, øl, vand og snacks.

Hvornår skal jeg betale?

Du kan betale med betalingskort eller MobilePay ved tilmelding, eller du kan vælge EAN eller almindelig faktura med betaling 8. marts. Herefter netto 8 dage.

Først til mølle

Hvor mange pladser er der? Kan jeg risikere, at der er fuldt booket?

Der er plads til 600 gæster til LINKED SUMMIT 2023.

ODEON er et stort hus, men du skal forvente, at nogle spor bliver udsolgt hurtigt, da de foregår på mindre scener eller i lokaler, hvor der er et begrænset antal pladser. Her gælder ”først til mølle” princippet.

Hvis arrangøren bliver mere begrænset i antallet af gæster i lokalerne end forventet (fx af sundhedsmyndighederne), gælder ”først til mølle” princippet med tilbagevirkende kraft. De gæster, der har købt billet tidligst, vil beholde deres billetter og valg af spor, mens andre kan blive bedt om at skifte spor eller få deres billetter refunderet.

For at få præcis den konferencedag du ønsker dig, er det derfor en god idé at booke billet tidligt.

Det er risikofrit at booke plads tidligt, da du kan afbestille t.o.m. 1. marts og få dine penge tilbage.

Bemærk også, at du kan ændre på dine valg af spor, så længe der er ledige pladser.

Afbestilling eller aflysning

Hvad er reglerne for afbestilling?

Afbestilling skal ske skriftligt. Ved afbestilling senest 1. marts får du dine penge retur. Efter dette tidspunkt betaler du fuld pris. Du er altid velkommen til at give din plads til en kollega – men giv os besked på hej@mettewill.dk, så vi ved, hvem vi skal byde velkommen.

COVID-19

Hvis konferencen ikke kan afholdes pga. corona epidemien, vil arrangøren finde en ny dato til konferencen. På det tidspunkt vælger du selv, om du vil have dine penge tilbage eller deltage på den nye dato.

Hvem deltager

Hvem er målgruppen?

Konferencens målgruppe er professionelle marketing- og kommunikationsfolk, selvstændige, salgsansvarlige, konsulenter og bureauer som har brug for at indhente ny viden og inspiration til arbejdet.

Kan jeg blive sponsor eller udstiller?

Hvis du er interesseret i at få din virksomhed, produkt eller service eksponeret på konferencen, har du mulighed for at komme med som udstiller eller fx sponsorere en konkurrence eller levere en goodiebag.

Kontakt Mette Will på hej@mettewill.dk eller 60 16 70 21 for at høre om mulighederne.

Ansvarlige for konferencen

Hvem er arrangør?

Arrangør af konferencen er:

Mette Will v. Marketing by Will ApS
Mail: hej@mettewill.dk
Telefon: 60 16 70 21

 
 

OPLEV ÅRETS KONFERENCE

Få ny viden og inspiration til din markedsføring på e-mail.