One size passer absolut ikke alle medarbejdere – og slet ikke når det handler om synlighed på LinkedIn. Har du husket at inkludere alle typer i din LinkedIn-strategi?
Hvis du vil skabe en stabil, troværdig og langtidsholdbar tilstedeværelse på LinkedIn, er du nødt til at lade dine medarbejdere være til stede på deres egne præmisser og med deres egen personlighed, også hvis den er mere stilfærdig, end du kunne ønske dig.
Mange deltagere på LINKED SUMMIT er klar til at poste selfies og skrive opslag om dagens bedste pointer og oplægsholdere. Men det er ikke alle, der elsker at dele ud af sig selv på sociale medier, og det kan sætte en kæp i hjulet på virksomhedens LinkedIn-strategi eller for den selvstændige, der skal markedsføre sine ydelser, hvis man ikke tager hensyn til afsenderens præferencer.
Camilla Lærkesen har gennem syv år undervist særligt introverte medarbejdere, jobsøgere og selvstændige i at netværke på LinkedIn og kender alle indvendingerne – og løsningerne – til at få dine introverte medarbejdere med på LinkedIn.
Oplægget er til dig, der selv gerne vil mere på LinkedIn eller har medarbejdere der:
• ikke har lyst til synlighed – men gerne vil have værdi ud af LinkedIn
• er indtænkt i virksomhedens LinkedIn-strategi, men ikke er helt med på den endnu
• helst kun netværker med dem, de kender på forhånd
• overtænker og har svært ved at komme i gang på LinkedIn.
Få indsigt i dine introvertes medarbejderes indvendinger og argumenter mod LinkedIn – og strategier, der tilgodeser deres præferencer og giver dem lyst til at være med alligevel.