Kom frisk til en session, hvor en af verdens førende eksperter i LinkedIn virksomhedssider svarer på spørgsmål fra publikum.
Kom frisk til en session, hvor en af verdens førende eksperter i LinkedIn virksomhedssider svarer på spørgsmål fra publikum.
If your LinkedIn Company Page isn’t contributing to business growth, it’s a missed opportunity.
Do you want to know how you can stop your page gathering dust and turn it into a thriving community that generates business leads?
Then this presentation is for you.
It’s no secret that Company Pages come with their unique challenges for Page Admins, but International Pages expert Michelle J Raymond will share her blueprint for success.
Practical and insightful Michelle will give expert tips to provide you with a significant advantage over your competitors.
You will learn:
• How to enhance your Company Page, making it a powerful tool for business development.
• The importance of community building beyond our ideal customers.
• Harnessing company employees to naturally amplify your reach and engagement on LinkedIn.
• How to make the Power Combo of LinkedIn Events, Newsletters and Repurposing.
Kom og hør, hvordan LinkedIn får en kernerolle i virksomhedens marketingstrategi.
Strategisk Digital Rådgiver Anita Dalsgaard fortæller, hvordan du skaber en stærk og gennemtænkt tilstedeværelse på LinkedIn for at styrke virksomhedens brand og position.
Oplægget handler ikke om, hvordan du skaffer kliks, trafik og hvor knapperne sidder. Det handler om, hvordan du skaber salg og partnerskaber gennem netværk og relationer.
Er du direktør, leder eller ejer, har din tilstedeværelse på LinkedIn afgørende betydning for virksomhedens succes på LinkedIn. Anita inspirerer dig til, hvordan du skal agere på LinkedIn, samt hvad der skal deles på hhv. personlige profiler og virksomhedssiden, så det understøtter strategiske mål og skaber værdi for målgruppen.
Anita viser dig også, hvordan du skaber synlighed og positionering af virksomhedens nøglefigurer samt italesætter dine produkter og ydelser uden, at det stinker af salg.
Kom og se på LinkedIn fra et helikopterperspektiv, og mærk hvordan platformen kan understøtte forretningsstrategien.
Dette oplæg er for ledere, direktører og ejere, der gerne effektivt vil øge deres tilstedeværelse på LinkedIn. Det er også for marketingansvarlige, der driver virksomhedssiden på LinkedIn og som gerne vil rådgive i, hvordan nøglefigurer i virksomheden skal bruge deres personlige LinkedIn profil.
Synes du, at det er svært at skabe en rød tråd i jeres indsatser på LinkedIn – både i forhold til jeres virksomhedsside og jeres medarbejderes profiler?
Så er dette indlæg lige noget for dig.
Du får nemlig konkret inspiration og værktøjer til, hvordan du kan udarbejde en klar strategi for, hvad I gerne vil gøre og opnå på LinkedIn.
Min ambition er, at flytte dig og din virksomhedsside fra tilfældige og ligegyldige opslag, over til relevante, målrettede og planlagte budskaber, som skaber værdi for jeres følgere.
Helt grundlæggende handler det om at skabe en krystalklar sammenhæng mellem strategi, taktik og eksekvering i forhold til jeres tilstedeværelse på LinkedIn.
Du får også adgang til et strategi-arbejdsdokument, så du kan tage noter undervejs.
På den måde får du et grundlag for dit videre arbejde med at få defineret en knivskarp LinkedIn strategi, når du kommer retur til kontoret.
Virksomhedssider på LinkedIn er ofte dødkedelige og uinspirerende. Lad os bare være helt ærlige.
Det er heller ikke nemt at lave mirakler på en platform, hvor det personlige element og indhold er i centrum.
Derfor ender det ofte med de gamle, støvede opslag om, at Hanne fra Regnskab har jubilæum, at der var kage på kontoret, eller at I nu tilbyder 117 produkter inden for langsomt tørrende maling.
Det skaber absolut ingen værdi for dine potentielle kunder og er netop derfor, at mange ikke prioriterer virksomhedssiden.
Texta skal ikke pege fingre. De faldt selv i den fælde, hvor der gik hverdag i den. Men det besluttede de sig for at lave om på.
Resultaterne taler for sig selv, da de opgjorde dem ved udgangen af 2022:
• Månedlige antal (organiske) visninger: 75-100.000.
• Gennemsnitlige månedlige antal sidevisninger/-besøg: 1.200 og heraf er ca. 50 % unikke besøgende.
• Gennemsnitligt månedligt engagement: Lige over 1.000, heraf mere end 125 kommentarer.
• Gennemsnitlige månedlige nye følgere: Lige over 100.
• Kommercielt: Gennemsnitligt 3 leads om måneden.
Hvordan Texta gjorde, og hvad du kan/skal gøre, deler Peter Lauritsen med dig på oplægget, hvor han kommer omkring:
• Hvilket indhold virker godt på Company Pages?
• Hvor ofte kan man tillade sig at poste?
• Hvornår er det særligt relevante at aktivere sin virksomhedsside?
• Hvordan kan man finde idéer til andet indhold end de gamle travere?
• Hvorfor er det tiden og pengene værd i det hele taget?
Peter tager afsæt i sin egen case, men deler også gode og dårlige eksempler fra andre virksomhedssider og brancher.
Det er svært (næsten umuligt) at få en LinkedIn-virksomhedsside til at “virke”. Og det er ikke, fordi dine opdateringer er “ringe”. Virksomhedssider er bare lidt noget gøgl.
De personlige LinkedIn-profiler er til gengæld bare 10 gange federe og mere effektive, når det handler om at nå langt ud og få engagement.
Linkedin virksomhedssider og personlige LinkedIn profiler kan noget forskelligt. Tilsammen kan de noget helt fantastisk. Og det er det du får med dig fra dette oplæg.
7 konkrete taktikker du kan tage med dig hjem og bruge i morgen.
Oplægget er til dig der sidder med virksomhedens LinkedIn side og er på jagt efter konkrete tiltag, der giver virksomhedens samlede reach et boost.
Mette Will | Marketing by Will ApS | hej@mettewill.dk | Telefon 60 16 70 21 | CVR: 42496502