Du kender sikkert til udfordringen med at skabe synlighed omkring virksomhedens kommercielle aktiviteer via jeres virksomhedsside.
Salgsopslagene med produkter og “Ring til os” eller “Læs mere om produktet via linket her” virker bare ikke – hverken når det gælder rækkevidde eller engagement.
Det gælder derfor om at tænke helt anderledes for at få succes med virksomhedssiden, og det er lige præcis hvad LinkedIn og social selling ekspert Leif Carlsen fra Social Selling Company vil give dig inspiration til.
Leif giver dig 3 konkrete og operationelle trin til, hvordan du kan skabe retning og fremdrift på jeres virksomhedsside i.f.t. jeres kommercielle aktiviteter.
Du får også et bonustip, der viser dig, hvordan du hjælper din salgsstyrke med at genbruge indhold fra jeres virksomhedsside – vel at mærke uden at det bliver direkte kopier af opslagene.
Indlægget er for dig, der skriver og publicerer kommercielle opslag på jeres LinkedIn virksomhedsside.