De fleste HR- og marketingsansvarlige drømmer om medarbejdere der evner at tiltrækker fx kunder, samarbejdspartnere og nye kollegaer via LinkedIn.
Men hvordan balancerer man som medarbejder mellem loyalt at brande sin arbejdsplads og samtidig holde fast i sin autencitet og personlige branding?
Det spændingsfelt har Thorleif Trust Gotved konkrete erfaringer med, siden han i 2022 skiftede tilværelsen som fuldtidsselvstændig ud med et lønmodtagerjob i fagforeningen Djøf.
Spænd sikkerhedsbæltet og glæd dig til en energisk og humoristisk indblik i employee advocacy set fra den ansattes perspektiv.
Undervejs viser Thorleif konkrete eksempler på indlæg og overvejelserne bag. Både dem der gik viralt – og dem som floppede. Du får også en række konkrete tips og observationer i forhold til at lave godt indhold på LinkedIn.
Oplægget er for dig der er ansat og gerne vil blive bedre – samt få mere mod – til at brande dig selv loyalt på LinkedIn.
Samt dig der arbejder med fx karriererådgivning, HR eller kommunikation, og rådgiver andre i at lave LinkedIn-indhold.