De fleste kender til det i marketing: Vi har brugt oceaner af tid på vores strategi, især vores go-to-market strategi – men nu er det tid til handling, og vores ledere vil have resultater – nu.
Casper var i samme båd.
Så han satte sig for at løse problemet med AI, og i denne talk viser han, hvordan de i SparkForce har udviklet en kraftfuld AI ‘motor’, der ikke kun hjælper dem med at oprette og udtænke deres go-to-market strategi (for deres kunder), men også hjælper dem med hurtigst muligt at få det til at blive et fuldt funktionsdygtigt LinkedIn annonce setup.
Du kommer til at høre om, hvordan Casper:
• Mapper persona’er
• Mapper valueprops
• Identificerer pain points
• Laver segmenter
• Tilpasser tone of voice
Og hvordan han omregner det hele til 120+ forskellige ad variationer, som er klar til at blive skudt afsted inden for en uge.
Ja, du hørte rigtigt.
I denne præsentation vil Casper Rouchmann vise dig ikke kun HVORDAN han gør det, men også HVORFOR du bør gøre det samme.
Og bedst af alt, så vil Casper dele en række eksperttips og smarte tricks undervejs – så du er fuldt klædt på til at give den max gas med LinkedIn ads sammen med AI.