Folk elsker karruseller!
De fungerer som en sand klikmagnet.
Folk kan bare ikke holde fingrene fra dem. De piller ved dem, swiper og guffer letfordøjelig viden, som var de børn i en slikbutik.
Det er smovs for algoritmen og din rækkevidde, og det er clickbait på den gode måde.
Altså, hvis du designer dem rigtigt.
Du kan nemlig også risikere at bruge timer på en karrusel, som flopper totalt.
Du kommer til at høre om:
• Hvornår du skal lave en karrusel (og hvornår du skal lade være).
• Mettes præcise trin-for-trin opskrift på en karrusel, der har potentiale til at blive en viral succes.
• Hvordan du pleaser algoritmen, så du får mest mulig ’bang for the buck’.
Undervejs viser Mette masser af eksempler på karruseller – både dem, der fungerer godt, og dem, der er en sand katastrofe.
Bemærk at oplægget handler om den gratis organiske karrusel (ret beset et dokument indlæg) og intet har med annoncer at gøre.