Vil du vide, hvordan du kan udnytte LinkedIn Ads til ikke bare at øge dit B2B-salg, men også skabe en stærk synergi mellem salg og marketing? Så er dette oplæg perfekt for dig.
Daniel vil dele tre lavthængende frugter, som kan transformere din tilgang til LinkedIn-annoncering i dag og give dig værktøjerne til at måle og forbedre din salgsafdelings performance.
Under oplægget præsenterer Daniel tre konkrete eksempler til hvordan marketing kan sørge for at:
• Gøre performance på messer målbar og skalerbar.
• Varme prospects op for salgsafdelingen, så hvert outreach eller cold calling har større sandsynlighed for succes.
• Øge konverteringen i din B2B salgspipeline.
Med baggrund i Elite Advertisings erfaring med at vækste B2B-forretninger via LinkedIn, vil Daniel udfolde, hvordan man skaber strategier, der ikke alene genererer leads, men også sikrer en høj konverteringsrate og optimalt samspil mellem salg og marketing.
Du får indblik i 3 velafprøvede metoder og eksempler fra nogle af Nordens førende B2B-virksomheder, og lærer at implementere disse strategier i din egen virksomhed.
Dette oplæg er for dig, der ønsker at blive inspireret, lære og få indblik i konkrete eksempler på, hvordan LinkedIn annoncering kan skabe målbar effekt på B2B salget.
Oplægget er sponseret af Elite Advertising.