LinkedIn er for mange virksomheder og professionelle en uundværlig platform. Her bliver vi vurderet af kunder, personale, arbejdsgivere, investorer og samarbejdspartnere.
Vores ambassadører måler konstant på vores evner, professionalisme, integritet og troværdighed. Dette er for mange et af de vigtigste elementer i deres digitale identitet, og det gælder sandsynligvis både for dig selv, din chef og dine kolleger.
Selv en mindre shitstorm på LinkedIn kan have alvorlige (måske fatale) konsekvenser og true det digitale omdømme. Derfor er det vigtigt, at du opbygger det rette beredskab og ved, hvordan du håndterer en krise.
Til dette oplæg bliver du klogere på:
• Forskellige former for kriser, og hvad der kendetegner en shitstorm
• Hvordan du forbereder dig på en krise og opbygger et beredskab
• De alvorlige fejl, mange begår, når de bliver ramt af en krise
• Elementerne i en begavet og effektiv krisekommunikation
• Hvordan du evaluerer på en krise og bliver klogere til næste gang.
Undervejs kommer du til at se eksempler på shitstorms på LinkedIn og andre medier, og du får Williams bud på, om de blev håndteret godt eller skidt – og hvad der kunne gøres bedre.