Har du også nogle gange følelsen af, at du kan scrolle længe på LinkedIn uden at støde på noget rigtig interessant eller lærerigt indhold, der fanger din opmærksomhed?
Og vil du have inspiration til at gøre noget andet med jeres virksomhedsprofil, så I står ud i mængden?
Så kan du blive klogere ved at få indblik i Clevers arbejde med LinkedIn, som på ét år har øget profilens følgerskare fra 15.000 til 30.000, og som har øget det gennemsnitlige reach per opslag fra 5.000 til 20.000.
Den nye strategi, som Clever tog i brug i 2023, tog udgangspunkt i mennesker, de gode fortællinger og en tone-of-voice, der matcher brandet.
Hvad får du ud af oplægget?
• Et indblik i, hvordan mennesker og godt fortalte historier kan gøre en verden til forskel for en virksomhedsprofil.
• Inspiration til, hvordan du selv kan tænke dine opslag anderledes, så de bliver relevante for modtageren – og ikke kun virksomheden.
• Konkrete eksempler på, hvordan medarbejdere kan engageres på virksomhedsprofilen for at højne både den interne stolthed og det eksterne engagement i virksomheden.